רשות הספורט מחזירה את ה״זומבה״

הוחלט להחזיר לראשונה מזה שנה את פעילות הזומבה לימי שישי במתכונת התו הירוק למחוסנים ולמחלימים בעלי תו ירוק תקף. הכניסה תותר רק לנרשמים מראש בלינק שבכתבה.
צילום: דוד קקון.

ברשות הספורט העירונית מחממים מנועים לקראת פתיחת המשק ובישיבת התנעה הוחלט להחזיר לראשונה מזה שנה את פעילות הזומבה לימי שישי במתכונת התו הירוק למחוסנים ולמחלימים בעלי תו ירוק תקף. ההרשמה מתבצעת מראש והכניסה תותר רק לנרשמים בדף הנחיתה הייעודי עם תעודת תו ירוק.

ברשות הספורט התכוננו בצורה מיטבית עם שילוט ייעודי ומדבקות למושבים ולרצפה זאת כדי לעמוד בהוראות הברורות של משרד התרבות והספורט, והכל כדי שיהיה ניתן להחזיר פעילויות כדוגמת הזומבה וכניסת קהל למגרשים. כאמור, הזומבה שתתקיים שתתקיים בשישי עם רגינה פיינגרש בשעה 15:30 בפארק אשדוד ים היא הסנונית הראשונה בחזרה לסוג של שיגרה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״רשות הספורט מאותגרת במבצע חזרה לחיים ממצב של קיפאון של שנה. הרשות מתורגלת בהפקה של אירועים וכל מה שנדרש כרגע זה היענות ונכונות של הציבור לשמור על הכללים ולהישמע להוראות. אנו משתמשים בכל הכלים הניתנים לנו כדי להקל על הציבור להשתתף. טופס מקוון שהוקם לטובת האירוע יקל על ההרשמה ובמידה והאירוע הראשון יתמלא נקיים אירוע נוסף. שיתוף פעולה מצד הציבור יקל עלינו מאוד בהתארגנות. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לעובדי רשות הספורט שמתגייסים בכל המרץ כדי להחזיר טעם של שיגרה לאוהבי הספורט באשדוד".

לינק לרישום מראש:

לינק להרשמה לאירוע: http://o-r.co/p/זומבה_בשישי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך