קבוצה עם אופייבו

בלי שני שחקני הרכב ועם אייק אופייבו במשחק טוב (17 נקודות), גברה קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד על רעננה 74:82.
אופייבו בדרך לעוד 2 נקודות. צילום: @onflickprod
בלי שני שחקני חמישייה, אבל עם הרבה אופי. קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד חזרה לנצח הערב ושמרה על הבית כשניצחה את עופר ברקוביץ' שאימן אותה בעבר בתוצאה 74:82. אייק אופייבו במשחק טוב בלט. אשדוד חזק מאוד בתמונת המקום השני.
אייק אופייבו הזכיר קצת את היכולת המוכרת שלו עם 17 נקודות. ברבע השני הקבוצה המקומית כבר הובילה בפער מבטיח, אלא שבמחצית השנייה עירוני 'יובלים' רעננה הצליחה לחזור למשחק ואף צימקה ל-71:73, אלא שמכאן האורחים קלעו נקודה אחת בלבד ב-3 הדקות האחרונות וראו את מכבי אשדוד בורחת לניצחון יקר.
רחימי מחלק הוראות. צילום: הראל שורצברג
כבר בפתיחת המשחק הקבוצה של עופר רחימי נראתה טוב ועלתה ליתרון 2:11 ובהמשך סגרה את הרבע הזה ביתרון 13:26 לאחר מטווח שלשות. ברבע השני המומנטום האשדודי נמשך ושלשה של אייק אופייבו כבר קבעה 17:34. קווינרל תומאס היה היחד שתפקד ברעננה וקלע 22 נקודות מתוך ה-31 של קבוצתו שראתה את מכבי אשדוד עולה ל-31:48, ובמחצית 34:50 למכבי אשדוד.
עם פתיחת הרבע השלישי האורחים נראו הרבה יותר טוב – תומר לוינסון קלע 5 נקודות ברצף ואוסטין פרייס הוסיף שלשה שצימקה ל-42:53. פרייס המשיך לקזז את הפער ותפר עוד שלשה והרבע השלישי נגמר ב-54:63 בלבד למארחת. אופק מלכה פתח את הרבע האחרון עם שלשה, אך אופייבו וג'ורדן כהן בלמו את המומנטום – 62:69. ג'ייק פמברטון קלע שלשה אחרי מסירה יפה של אוסטין פרייס והלוח הראה 71:73 בלבד, 3 דקות לסיום. מכאן עירוני 'יובלים' רעננה נתקעה ולא הצליחה לייצר סל שדה עד לסיום וזה עלה לה בהפסד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך