בן שמעון: "משחק חשוב לנו מאוד"

מ.ס אשדוד תפגוש בחמישי (איצטדיון הי"א, 19.00) את הפועל כפר-סבא מהתחתית שנאבקת על מקומה בליגה. אשדוד רוצה ניצחון בכדי להתקדם צעד משמעותי לכיוון הפלייאוף העליון. מספר שחקנים בספק למשחק. הבלם אוואני ייעדר יותר מאשר המשחק הקרוב, אולי אפילו עד פתיחת הפלייאוף.
רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

לאחר ההפסד 3:1 למכבי ת"א, מ.ס אשדוד ברור כי בחמישי (איצטדיון הי"א, 19.00), מול כפר-סבא מהתחתית, היא לא יכולה למעוד. אשדוד רוצה 3 נקודות בכדי להתקרב עוד צעד משמעותי מאוד לקראת הפלייאוף העליון.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון יודע כי המשחק מול כפ"ס שנאבקת על חייה בליגה, לא יהיה קל. בן שמעון:  "משחק חשוב לנו מאוד. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה שנלחמת על מקומה, ונצטרך להיות חדים ומרוכזים כדי להשיג את המטרות שלנו".

באשדוד יש "מסדר חולים" וברור כי חלק מהשחקנים ייעדר וחלק מקווים כי יהיה כשיר למשחק. כמו שזה נראה הבלם טימותי אוואני שנפצע במשחק מול מכבי ת"א ייעדר ולא רק למשחק אחד, אולי עד לפתיחת הפלייאוף. יתר "מסדר הפצועים" כולל את רמזי ספורי, טום בן זקן, שלומי אזולאי שאינו כשיר במאת האחוזים אבל עשוי לשחק, חמודי כנען, פיראס אבו עקל ומסא באגיוקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך