תנאי כניסה לארה"ב בתקופת הקורונה

PIXABAY

ישנם מקרים בהם יש צורך להגיש בקשה לקבלת ויזה דחופה לארה”ב. אם אתם צריכים או רוצים לטוס לארה"ב בהתראה קצרה ואין לכם ויזת תייר, או אשרת שהייה אחרת מראש, לא תורשו להיכנס לארה"ב ויעצרו אתכם במעבר הגבולות.
כך שמידה והכל מוכן, אם אתם כבר מזמינים כרטיס טיסה, מתכננים מה לארוז ואין לכם ויזה לארה"ב, או שאתם מגלים ברגע האחרון שהויזה שלכם כבר איננה בתוקף, במקום להילחץ פנו אלינו ונתחיל להריץ הליך מזורז לקבלת ויזה דחופה לארה"ב.
יש פתרון לכל מצב, ותוכלו לקבל אשרת כניסה לארה”ב בהליך מהיר במקום בתהליך הרגיל– כך שתקבלו את אשרת הכניסה בזמן.

הליך הוצאת ויזה לארה"ב
במידה והגעתם למצב בו אתם צריכים להוציא ויזה דחופה לארה"ב מכל סיבה שהיא, ישנן מספר אפשרויות לזרז את תהליך הגשת הבקשה ואישורה בשגרירות ארה"ב. אף על פי שקבלת אשרת כניסה לארה"ב כרוכה בהגשת בקשה בצורה מקוונת לשגירורת ארה"ב, ולאחר מכן, המתנה שעשויה להיות ממושכת לקבלת תור לריאיון בשגרירות, במקרים דחופים ומנומקים ישנה אפשרות לדלג על ההליך הביורוקרטי הרגיל, ולהגיש בקשה דחופה מנומקת לקבלת ויזת תייר. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.
ויזה פועלת בתחום השגת אשרות כניסה לארה"ב מעל 13 שנה בהצלחה יתרה! מדי חודש אנו מטפלים במאות בקשות להוצאת ויזה בהליך רגיל או בבקשות דחופות על רקע סיבות שונות, ומתנהלים ביעילות מול שגרירות ארה"ב. בדרך כלל, אנשים המבקשים לנסוע לארה"ב נדרשים שתהיה ברשותם ויזת כניסה תקפה לארה"ב מספר חודשים לפני הנסיעה, אבל ישנם מקרים בהם אי אפשר להתחיל הליך רגיל לקבלת ויזה, ויש צורך לקבל ויזה דחופה לארה"ב תוך כמה ימים. הליך זה מצריך התאמה לתנאים מסוימים שמעמידה השגרירות, והתהליך הוא שונה. במקרים כאלה מומלץ להיעזר בגורם מקצועי – אנו במאסטר ויזה נוכל לעזור לכם לסיים עם ההליך במהירות, בלי כאב ראש, כך שתקבלו את הויזה שלכם כמה שיותר מהר, ובלי בעיות.
כמובן שכדאי להתחיל את התהליך מוקדם ככל האפשר, אך בכל מקרה נעשה הכל כדי לזרז עבורכם את העניין ולהשיג לכם אשרת כניסה במהירות, טרם מועד הנסיעה. השאירו לנו לטפל לכם בעניין.

זירוז תהליך בקשה לויזה מול שגרירות ארה”ב
הרשויות בארה”ב מודעות לכך שלפעמים עולה צורך דחוף להיכנס לארה"ב. עם זאת שתהליך הוצאת ויזה לארה”ב הוא הליך מובנה ורב-שלבי, שגרירות ארה"ב בישראל מאפשרת להאיץ טיפול בבקשות דחופות לויזה כאשר הבקשה עומדת במספר קריטריונים, ואז ישנן שתי אפשרויות לזירוז התהליך. האפשרות הראשונה מקדימה תור דחוף לראיון אישי בשגרירות, והאפשרות השנייה באישור מזורז של המסמכים בשגרירות ללא צורך בהגעה לריאיון. השגרירות מתחשבת בנסיבות רפואיות או הומניטריות, בצרכי לימודים או נסיעות למטרות עבודה ועסקים.
ישנן כמה נסיבות מקלות בגינן ניתן להגיש בקשה דחופה לאשרת כניסה, בעיקר אם מדובר במקרה רפואי או הקשור בחיים ומוות, או מחויבויות לעניינים עסקיים או אקדמיים, אך גם במקרה של נסיעה לחופשה לא מתוכננת, או אירוע משפחתי שהחלטתם לנסוע אליו בדקה ה-90.
במקרים שכאלו, עליכם לספק את המסמכים המאשרים את מטרתכם ותצטרכו לנמק הסבר מדוע ההחלטה על הנסיעה התקבלה ברגע האחרון.
צריכים להוציא ויזה במהירות? נשמח לעזור לכם! להתחלת התהליך לחצו כאן – ויזה דחופה לארה"ב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך