מבחר גדול של אטרקציות בשבת הטובות ביותר

הדרך הטובה להבטיח שבת ביתית אל מול הטלוויזיה ללא כל פעילות משפחתית היא להתעורר בשבת בבוקר אל השאלה: אז מה עושים היום עם הילדים?

תכנון מוקדם וריכוז של רשימת אפשרויות יביא להתעוררות והתארגנות בשעה המתאימה על פי המרחק ואופי האטרקציה ושבתות משפחתיות מושלמות ועשירות בחוויות לתיעוד בזיכרון, בלב ובאלבום התמונות המשפחתי.

בשונה מימי חופשה רגילים, חיפוש אטרקציות בשבת עשוי להיתקל במקומות שסגורים בשבת או לחילופין במקומות עמוסים יתר על המידה. פורטל קרמל חיפש עבורכם אטרקציות בשבת פתוחות המתאימות לבילוי ולהנאה לכל המשפחה:

עכו העתיקה– ביקור בשבת בעכו העתיקה מתאים למי שמחפש אטרקציות בצפון הארץ כמעט בכל עונות השנה, להוציא ימים סוערים וגשומים במיוחד. הסמטאות הציוריות של עכו עשירות ברוכלים ובסוחרים שיציעו לכם מיץ רימונים סחוט במקום, רפה ערבי לוהט וכנאפה כתום עז, הילדים יוכלו לטפס על החומות המשקיפות אל הנמל, ויחד תוכלו להיכנס אל טיילת החוף והנמל ואף לצאת לשיט על גבי אחת הסירות המקומיות, במחיר מצחיק. אם תבחרו לאכול כמשפחה בפיקניק מסודר את הארוחה שהבאתם מן הבית תוכלו לעשות זאת על הנמל עצמו או בפארק לילי שרון הקרוב, וניתן כמובן גם להתענג על חומוס מקומי, דגים, בשרים ושאר מאכלים אותנטיים באחת ממסעדות השוק.

אתר רוב רוי– על גבי הירדן ממינה האטרקציה הכי קייצית והכי מלהיבה לילדים ולמבוגרים, אתר רוב רוי. האתר משלב בין השכרת סירה ושיט משפחתי באחד המסלולים היפים והירוקים של הירדן, שחיה במים הצוננים, ופיקניק על גדות הירדן. מן העצים המקיפים את הנהר משתלשלים חבלים שנקשרו היטב, מה שמאפשר לילדים פעילות אתגרית מלהיבה דוגמת היו טרזן, היתלות על החבל-תנופה וקפיצה למים. האתר כולו מעוצב ככפר אינדיאני קטן הבנוי מעץ ומשלב טבע פראי, פעילות, מזנונים ולעתים גם הופעות מקומיות.

החי פארק- גן החיות החי פארק מצוי בלב העיר הצפונית קריית מוצקין, ומציע מרחב עצום של טבע, מאות מיני חיות המטופחות ומטופלות בסביבה המדמה את סביבתם הטבעית, לונה פארק צמוד, פארק שעשועים ומתנפחים, אפשרות לרכיבה על חמורים וגמלים(מותנה בגיל) ומזנון עשיר המספק ארוחות לכל המשפחה. בילוי בחי פארק הוא בילוי המשלב ידע והנאה. החי פארק פתוח בשבתות להנאת המבקרים.

פארק הנדיב– פארק הנדיב בזכרון יעקב הוא מרחב בוטני ענק, המציע טיול משפחתי רגוע, היכרות עם שלל מיני צמחים ופרחים, מדשאות ענק מוצלות לבילוי ולפיקניק, מרחב למשחקי כדור והתרוצצות ופארק שעשועים מאובזר היטב. הפארק פתוח בשבת וניתן לטייל בו וליהנות ממנו באופן חופשי. חנות המזכרות והמסעדה המקומית אינן פועלות בשבת, ועל כן מומלץ להצטייד מראש באוכל ושתיה. ניתן לשלב עם הטיול בפארק הנדיב יציאה למדרחוב האומנים המקומי ולאחת מן המסעדות ובתי הקפה במקום.

פורטל קרמל מרכז עבורכם מבחר אטרקציות בכל אזורי הארץ. החל מאטרקציות בדרום הארץ, במרכזה וכמובן שגם בצפונה. אטרקציות לשבתות ולחופשות לכל המשפחה: http://www.karamel.co.il/

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך