חשש למצבו של אוואני. בן שמעון: "אנחנו לא נבדלים מאף קבוצה ברמה בליגה הזאת"

באשדוד יצאו מאוכזבים מההפסד 3:1 למכבי ת"א ומרגישים כי יכלו לצאת עם נקודה. חשש כי הבלם אוואני, שנפצע, ייעדר בחמישי מול כפר-סבא.
אוואני. מימין. (צילום: טל אקוקה).

שוב אכזבה באשדוד. הפעם מתוצאת המשחק מול מכבי ת"א. מבחינת השחקנים התוצאה 1:3 לת"א משקרת. אשדוד הרגישה כי היא יכולה לצאת עם נקודה לפחות וכי מכבי ת"א חייבת את הניצחון לשוערה טננבאום שמנע בגופו כמה פעמים את השוויון.

באשדוד יש גם חשש ממצבו של הבלם טימותי אוואני שנפצע במהלך המשחק. בקבוצה חוששים כי יפסיד את המשחק החשוב בחמישי מול כפר-סבא, שיכול לקרב אותה לפלייאוף העליון. הוא ייבדק כבר בימים הקרובים.

רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר: "אנחנו לא נבדלים מאף קבוצה ברמה בליגה הזאת. יותר קל לנו לשחק מול קבוצות שרוצות לשחק כדורגל, אבל לא היינו חדים, ובמשחקים כאלה אין לך אפשרות לא להיות חד. ב-20 הדקות הראשונות זה היה קיצוני, אחרי זה שלטנו במשחק, עשינו דברים יפים. אנחנו נופלים בקטנות. לא התאמנו את עצמנו לקצב, איבדנו הרבה כדורים סתמיים.  יכול להיות שבעתיד הכדורגל הטוב הזה יביא לנו עוד יותר נקודות. יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לנצח כל קבוצה".

רועי גורדנה, שכבש את השער לאשדוד: "במחצית הראשונה לא היינו במשחק, בשנייה נכנסו יותר טוב. זה משחק שהוא פספוס. אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך