משחק של אלופות

זה היה משחק צמרת שהבטיח וקיים. קבוצות הכדוריד של הפועל אשדוד, שרוצה את תואר האליפות והמוליכה מרמה"ש נפרדו בתיקו 20:20. אשדוד כבר הובילה ב-4 שערים לקראת הסיום והסתפקה בתיקו.
צילום: משה דהן.
בשביל משחקים מהסוג הזה היה שווה להחזיר את הכדוריד. משחק עם שיויון דרמטי וחלוקת נקודות בקרב הצמרת הערב, שני, של הפועל אשדוד מול מובילת הטבלה א.ס רמה״ש. משחק שהסתיים בתיקו  20:20.
זה היה משחק שסיפק לנו כדוריד נפלא, מהפכים מותחים ועמד בכל הציפיות שבסופו חלוקת נקודות צודקת בין שתי הקבוצות. האדומים מאשדוד  יכולים להיות טיפה מאוכזבים אחרי שהובילו  ב-4 שערים 7 דקות לסיום, אך פסק זמן של אסף לוי מאמן רמה״ש הביא לשינוי.  שחקני רמה"ש חזרו למשחק וסגרו את הפער עד לסיום עם שיויון דרמטי.
הבקיעו לזכות אשדוד: ולאדי קופמן וגאבור לאנגהנס – 5 שערים כ״א, עומר גרא -3 שערים, ניבו לוי- 2 שערים, אור פרקש, רם טורקניץ, יוסי ביטרמן, עמרי קושמרו ושחר לוין עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך