יכול היה להיגמר אחרת. אשדוד נוצחה במשחק בו לא נפלה ממכבי ת"א

מ.ס אשדוד נוצחה על ידי מכבי ת"א במשחק שבו היא יכולה הייתה לצאת לפחות עם נקודה. היא תחפש בחמישי מול כפר סבא את הנקודות להבטיח את הפלייאוף העליון.
גטלסה כובש (צילומים: טל אקוקה)

זה לוחץ על אשדוד. היא רוצה להיות כבר שם, בפלייאוף העליון הכוונה. אבל לאחר שאיבדה נקודות מול סכנין וקרית-שמונה היא צריכה הייתה לאסוף את הנקודות דווקא בלומפילד מול מכבי ת"א. במקום אולי הכי קשה להשיג את זה. בסוף הסתבר שזה אכן לא היה המקום. מכבי ת"א ירדה עם הנקודות לאחר ניצחון 1:3.אשדוד ירדה בלי נקודות, עם מחמאות ושוב עם הרגשה של אכזבה שאפשר היה להוציא מזה יותר.

מכבי ת"א פתחה בלחץ על השער של אשדוד. היא רצתה שער מהיר. אשדוד ניסתה להכנס למשחק עם כדורים ארוכים לבאיו, אבל איבדה הרבה מאוד כדורים. משהו לא אופייני לה העונה. אחרי 15 דקות אייל גולסה המשיך כדור שבעט דן ביטון לקורה ועשה מזה 0:1 למכבי ת"א.

מכבי ת"א המשיכה ללחוץ להשיג את השני. היא שלטה במשחק וההרגשה הייתה שהיא קרובה לכבוש אותו. אבל אשדוד כמעט עקצה (25). התקפה שהתחילה בהשתחררות מצוינת של באגיוקו אילצה את טננבאום לזנק ולמנוע את השיוויון.

מ.ס אשדוד בחלק השני של המחצית השנייה נכנסה למשחק והייתה שווה למכבי ת"א. אשדודשיחקה בחלק הזה כמו שקבוצה במקום השלישי צריכה להגיע, ללא רגשי נחיתות מול האלופה. זה לא הספיק לשער במחצית שהסייתמה בתוצאה 0:1 למכבי ת"א.

גורדנה מתחיל התקפה.

אשדוד נכנסה טוב למחצית השנייה. (46) זסנו המגן הגביה ובילו נגח מצוין לפינה. טננבאום עצר. אשדוד שיחקה עם ביטחון במחצית הזו, החזיקה יותר בכדור, אבל לא לא השיגה את הדבר הכי חשוב – שער. מתן חוזז (70) הזכיר מול מי אשדוד משחקת עם כדור מצוין על סף הרחבה שג'ראפי הדף לקרן.

אבל 16 דקות לסיום אשדוד התרחקה יותר המהנקודות.  פאהד באיו עזב לרגע את דור פרץ ברחבה שברח לו, באיו תפס אותו לפני שיכבוש ואת הפנדל בעט מתן חוזז פנימה – 0:2. דווקא כשאשדוד הייתה טובה. רן בן שמעון הלך על כל הקופה. הוא הכניס פנימה את שלומי אזולאי שינסה לעשות משהו.

היה ברור לכולם אשדוד הייתה שווה שער, בוודאי במחצית הזו שבה הייתה טובה. 9 דקות לסיום גורדנה שלח טיל מתוך הרחבה לרשת העליונה של טננבאום והחזיר את אשדוד למשחק. 2 דקות אח"כ טננבאום מנע שער שיוויון בטוח שכבר נראה הולך לשער מכדור נגיחה.

בן שמעון הכניס לדקות האחרונות (87) את הייפורד אדג'י. חיפש את השוויון שהיה ראוי לו. מכבי ת"א ירדה להגנה להגן על הניצחון שלה. אשדוד לחצה, השער היה באוויר. הייפורד (90) בעט מהאוויר ממטרים ספורים, טננבאום הציל. ושוב דווקא בדקות של אשדוד מכבי ת"א כבשה מכבי ת"א (91). היא יצאה למתפרצת ואבי ריקן עשה מזה ניצחון – 1:3.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אואני (בן הרוש, 59), צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (אדג'י, 87), באגיוקו (טוריאל, 46), גורדנה, כנעאן (בילו, 46), דוד, באיו (אזולאי, 76).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך