מספר חולי הקורונה המאושפזים באסותא אשדוד ממשיך לרדת

בשורה מעודדת מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: לראשונה זה שבועות מספר החולים במחלקת הקורונה נמוך מעשרים. מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד ד"ר ארז ברנבוים: "אף על פי כן, אל מול אירועי פורים ולקראת חג הפסח אני יותר מודאג מאשר מעודד. אני חושש שאפשרות לסגר רביעי לא ירדה מהפרק"
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, נמשכת המגמה העקבית בירידה במספר החולים במחלקת קורונה. הבוקר, מספר המטופלים ירד מתחת ל20, לראשונה זה שבועות. במחלקה מאושפזים 17 מטופלים, כולם במצב קשה, כאשר המטופל הצעיר ביותר הינו בן 30, והמבוגר בן 90.

ד"ר ארז ברנבוים.

מנכ"ל ביה"ח, אלמ' במיל' ד"ר ארז ברנבוים : "מדובר בנתון מעודד שמביא לידי ביטוי את אחוז המתחסנים הגבוה באוכלוסייה לצד ההגבלות והסגר שנעשו לאחרונה בישראל. עם זאת, יש לזכור, החולים של היום אלו הנדבקים של לפני שבועיים, והחולים שיהיו בעוד שבועיים אלו הנדבקים של היום ושל התקהלויות סוף השבוע. לצד הסיפוק ממספר החולים המועט, אני חש דאגה רבה אל מול פני העתיד לאור ההפקרות הציבורית בפורים ולקראת אירועי חג הפסח. אני חושש שאפשרות לסגר רביעי לא ירדה מהפרק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך