הפסד מאומת. מכבי אשדוד הובסה בנתניה ללא מאומתי הקורונה

תבוסה למכבי אשדוד מול אליצור נתניה 90:63. אשדוד סבלה מהיעדרותם של בילי מקשפרד ורביב פטישון שנמצאו מאומתים לקורונה.
צילום: סימון אלון.
הפסד צורב וקשה למכבי אשדוד מול אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה – מכבי אשדוד 63:90. ללא בילי מקשפרד ורביב פיטשון, שנמצאו מאומתים לקורונהף מכבי אשדוד לא הצליחה להוות יריב שקול לקבוצה הלוחמת של רובן נייברגר שעולה למאזן חיובי והשיגה ניצחון שמיני העונה.
היהלומים קיבלו משחק ענק מאיתי מושקוביץ שעשה הכל ופלרטט עם טריפל דאבל (21 נקודות, 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים). מנגד, אשדוד לא הצליחה להתבסס במקום השני וסבלה מערב רע מהשדה מול ההגנה הקשוחה של הביתיים, והיא תקווה להתאושש כבר ביום רביעי במשחק ביתי מול עירוני 'יובלים' רעננה. אייק אופייבו במשחק בכורה חלש סיפק 7 נקודות.
הצמד ברייס וושינגטון ואיתי מושקוביץ בלטו ברבע הראשון עם 6 נקודות כל אחד ועזר לקבוצתם להוביל 16:21 בתום הרבע הראשון, כאשר מנגד ג'ורדן כהן בולט עם 10 נקודות. עמית אהרוני ושגיא זילברשלג פתחו את הרבע השני עם שלשות ובהמשך גם היתרון בצבע של הביתיים בלט בדרך ליתרון שיא 24:35, 4 דקות למחצית. במחצית 31:44 ליהלומים. מכבי אשדוד המשיכה להתקשות בהתקפה ברבע השלישי ומצאה עצמה בפיגור 38:63 כשאיתי מושקוביץ רוקד על המגרש. המארחת הצליחה לתסכל את היורדת מליגת העל שירדה לרבע האחרון בפיגור 42:67. בפתיחת הרבע האחרון היתרון של אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה כבר נשק ל-30 נקודות הפרש ומכאן כבר היה ברור מי תנצח את המשחק.
הרבו למכבי אשדוד: ג'ורדן כהן 19 נק', שגיב דוד 8 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך