סיפור אהבה "נוסח אסותא אשדוד"

בית החולים אסותא מטפל בהרבה דברים, כולל במקרים של בעיות בלב. אבל מסתבר כי הפעם העניין סביב הטיפול בלב היה...שונה לגמרי. תכירו את אור ומשה שטרית, היא אחות במלר"ד והוא אחר חדר ניתוח, שנישאו לאחר שהכירו בזמן עבודתם באותה משמרת...ואיך זה בכלל קשור לציוד שאור לא מצאה?.....סיפור עם לב שלם...
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

לא פעם קורה שמישהו הולך לחפש משהו אחד ומוצא דבר אחר. זה קרה לשאול המלך לא? האיש הלך לחפש אתונות ומצא מלוכה. מסתבר כי זה עובד גם אלפי שנים אח"כ….קצת אחרת, אבל עובד. לא מאמינים? אז תכירו את אור ומשה שטרית…ואת סיפור האהבה שלהם בנוסח בית החולים אסותא אשדוד.

אור היא אחות במלר"ד (מיון) ילדים ומשה הוא אח חדר ניתוח. השניים עבדו בבית החולים, אבל לא הכירו. גם אם נתקלו אולי אחד בשנייה במקום העבודה שלהם, זה היה תוך כדי עבודתם ולשניות בודדות. משהו שקורה לכל אחד מאתנו לא פעם ואנחנו לא נותנים עליו את הדעת. אבל ויש אבל, במקרה שלהם, לגורל, או נכון יותר לצרכי העבודה בבית החולים אסותא אשדוד, היו תכניות אחרות. לגמרי אחרות.

אור הגיעה למשמרת עמוסה במיוחד במיון, יום כזה שאין רגע אחד מנוחה לצוות . אור כמו בכל סיפורי האהבה….לא הייתה צריכה להיות שם בכלל, זו לא הייתה המשמרת שלה. אבל היא הגיעה כי היו צריכים אותה והיא נעתרה והחליפה משמרת.

מכאן היא מספרת מה אירע: "הגיעה מטופלת שהייתה חייבת ציוד שלא הצלחתי למצוא וידעתי שציוד נוסף דומה נמצא רק בחדרי ניתוח". אור בכדי לתת מענה לצרכי המטופלת מיהרה לחדרי הניתוח. היא רק לא ידעה ששם תמצא מענה להמשך חייה. נו, כמו בכל סיפור אהבה טוב. מכאן העלילה מקבלת טוויסט.

אור: "לא הכרתי את משה, שהיה גם הוא במשמרת אבל ביקשתי ממנו והוא הסכים לעלות איתי ולעזור לי לטפל באותה מטופלת". משה עזר לאור בטיפול המידי למטופלת, אבל נשאר גם לדבר איתה אחרי שהמשרת נגמרה, וכן אם אתם שואלים הוא הזמין אותה לדייט ליום שאחרי. שנה מאור יותר הם כבר התחתנו. משה הציע ואור הסכימה…..

משה מספר איך זה לעבוד יחד באותו בית חולים: "לעבוד ביחד זה בעצם חלק מהזוגיות שלנו כבר מהיום הראשון". אור משלימה אותו:  "לעבוד באותו בית חולים זה להכיר את אותם אנשים, להבין את החוויות שעוברות על הפרטנר שלך, לפנק אחד את השנייה אחרי משמרת לילה בקפה. אפילו כשאני עובדת משמרת בחג אני בעצם עם בעלי".

היא גם מסכמת את הכל במשפט אחד. משפט של אהבה שאפשר לשמוע רק בסיפור אהבה בסגנון אסותא אשדוד: "יש לי מזל שהחלפתי את אותה משמרת, ומזל שלא מצאתי את אותו הציוד…"…מעניין אם המטופלת הוזמנה לחתונה….?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך