ד"ר יחיאל לסרי: "למעלה מ-108,000 תושבי העיר התחסנו במנת החיסון הראשונה"

מתוך 161,000 תושבים הנכללים באוכלוסיית היעד (בני 16 ומעלה). ד"ר לסרי: "כלומר, 67% מהזכאים להתחסן כבר התחסנו בחיסון הראשון. זה הישג מאוד יפה, אבל לא מספיק, ועלינו להגביר עוד יותר את קצב החיסונים בעיר".
ד"ר יחיאל לסרי

67 אחוזים מהזכאים לחיסון הראשוני נגד נגיף הקורונה באשדוד, התחסנו. כך מגלה היום, רביעי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד היקרים, עדכנתי כעת בדיון השבועי של מטה הקורונה באשדוד, ואני מעדכן גם אתכם – שעד כה התחסנו במנת החיסון הראשונה למעלה מ-108,000 תושבי העיר, מתוך 161,000 תושבים הנכללים באוכלוסיית היעד (בני 16 ומעלה). ורק בשבוע וחצי האחרונים התחסנו למעלה מ-34,000 תושבים!

ראש העיר המשיך : "כלומר, 67% מהזכאים להתחסן כבר התחסנו בחיסון הראשון. זה הישג מאוד יפה, אבל לא מספיק, ועלינו להגביר עוד יותר את קצב החיסונים בעיר. תודה למירב שרת-ראש מטה החיסונים העירוני, לקופות החולים ומד״א שהתגייסו בכל המרץ לסייע לנו. ותודה לכם, תושבים יקרים, על ההיענות המרשימה.  אני קורא לכם לרוץ להתחסן, זה מציל חיים, ויאפשר לנו לנצח את הקורונה, ולשוב לשגרה מלאה באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך