הסתיים מבצע החיסונים של עיריית אשדוד ומד"א

כ- 200 מתחסנים חדשים תושבי אשדוד חוסנו היום ברחבת העירייה בתום 4 שעות, בהם מד"א נרתם למשימה

מבצע החיסונים של עיריית אשדוד בשיתוף מד״א אשר התקיים היום ברחבת עיריית אשדוד הסתיים בהצלחה, ועוד 192 מתחסנים חדשים שקיבלו את הזריקה הראשונה נוספו באשדוד.

מנהלת מטה החיסונים העירוני, מירב שרת: ״עוד מתחם ועוד חיסון. אנחנו מנגישים את החיסונים בכל רחבי העיר במטרה להגדיל את היקף המתחסנים, ובכך ליצור חומה ירוקה שתשמור עלינו ותאפשר לכולנו לחזור לשגרה בטוחה וירוקה״.

יו״ר ארגון העסקים באשדוד, אושרי ניזרי, הגיע למתחם החיסונים בעיריית אשדוד ובפוסט שהעלה קרא לכולם לבוא ולהתחסן: "רוצו להתחסן עכשיו, כי אין דבר חשוב יותר. ערבות הדדית למען החיים של כולנו. בעלי עסקים יקרים רוצו להתחסן זה הזמן לומר לקורונה שלום ולהתראות. המון בריאות ורפואה שלמה לכולם🇮🇱״

שילוב בריאותי: מזי כהן, מתנדבת מד״א שהיא גם עובדת בעיריית אשדוד, לקחה חלק במתחם החיסונים וחיסנה את התושבים שהגיעו במהלך אחה״צ. מבחינתי היום זה שילוב מדהים ושמחתי לחסן כחובשת מד״א בבית שלי עיריית אשדוד .

קרדיט צילום : עיריית אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך