תושב אשדוד אשר נעצר בדירת הימורים עם 70 אלף ש"ח ו17 גרם קוק שוחרר למעצר בית

החשוד אישר כי הסמים אכן היו ברשותו אך טען כי מצא אותם. החקירה בעניינו נמשכת ובנתיים הוא שוחרר למעצר בית
צילומים: דוברות המשטרה.

שוטרים מתחנת אשדוד ערכו ב-11 בפברואר חיפוש בדירת הימורים באשדוד, עיכבו לחקירה 10 אנשים שנכחו במקום ובהמשך חקרו מעורבים נוספים. כל המעורבים שוחררו בתום חקירתם מלבד אחד – תושב אשדוד בן  25, לו מייחסת המשטרה החזקת 17 גרם קוקאין ו-70 אלף שקל שאותרו בדירה.

לחשוד עצמו אין אמנם עבר פלילי אולם הוא מוכר למשטרה עקב השיוך המשפחתי שלו, אחיו הוא החשוד המרכזי בפרשת הירי בקטין ברובע יא בחודש שעבר.

השופטת דורית בונדה ציינה כי היחידה החוקרת לא הצליחה לחזק את החשד לעבירת סחר בסמים. בהחלטתה מתחה השופטת ביקורת על כך שחלק מפעולות החקירה שהמשטרה ביקשה לבצע טרם בוצעו למרות הזמן שחלף מאז מעצרו של החשוד. לדברי השופטת, המשמעות של הארכת מעצר נוספת היא פגיעה בחירותו של החשוד, "אשר ייאלץ לשלם על מחדלי היחידה החוקרת אשר ניהלה את החקירה באורך שאינו מושכל כך שפעולות בסיסיות טרם בוצעו על ידה" ומשכך שיחררה אותו השופטת למעצר בית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך