"צמצום מיטות במחלקת קורונה, לא יהיה לפני חג הפסח"

על רקע העלייה במקדם ההדבקה מזהיר מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים. הוא מוסיף :"עקב אכילס של החברה הישראלית- שאננות ואי הפקת לקחים".
ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

על רקע העלייה במקדם ההדבקה מזהיר מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, אל"מ במיל' לשעבר קצין רפואה ראשי חיל האוויר ד"ר ארז ברנבוים: "ניסיון העבר מלמד אותנו, שבכל פעם שיש אור בקצה המנהרה אזרחי ישראל נוטים להסתנוור ממנו ולעבור מהתנהגות אחראית ומאמצת הנחיות לאווירת "סוף קורס", זהו עקב אכילס בהתמודדות של החברה הישראלית עם מגפת הקורונה.

ד"ר ברנבוים מסיף: "מחלקות הקורונה עדיין מלאות וקצב הירידה במספר המאושפזים אינו כפי שצפוי היה להיות, וזאת לצד עלייה מדאיגה בחולים מקרב אוכלוסיות ייחודיות לגל הנוכחי כנשים הריוניות.  כל עוד קבוצת הגיל 0-16 וכן מאתיים אלף אזרחים מעל גיל 50 לא חוסנו, אנחנו עדיין נמצאים בעצומה של מגיפה מסוכנת ומדבקת. לפיכך טרם צמצמנו המיטות במחלקות הקורונה, ואין בכוונתי לעשות זאת בזמן הקרוב בוודאי שלא לפני חג הפסח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך