לא כבשה ולא שחורה. אשדוד גברה על רעננה 1:3 ועלתה לשלב הבא בגביע

מ.ס אשדוד פגשה בגביע המדינה סיבוב ח' את רעננה מהליגה הלאומית, מי שנחשבה שנים כ"כבשה השחורה" של אשדוד. אשדוד סימנה וי עם ניצחון 1:3 ועלתה לשלב הבא.
חוגגים את השער של גורדנה. (צילומים: טל אקוקה)

כבר כמה ימים דיברו על הכבשה. נו זו "השחורה" של מ.ס אשדוד – הפועל רעננה. אותה רעננה שבמשך שנים התקשתה אשדוד לנצח אותה. בשני רעננה הגיעה מהליגה הלאומית למשחק גביע המדינה סיבוב ח'. בגביע המטרה היא לעבור, התוצאה פחות חשובה. זה נגמר עם 1:3 לאשדוד ועלייה לסיבוב ח'. ה"כבשה" תחכה להזדמנות אחרת.

כבר אחרי 40 שניות, עוז בילו שלח כדור למשקוף. כנעאן סיכן פעמיים (14, 34), אבל אנטמן שוער רעננה היה במקום. אשדוד קיבלה את התמורה לשליטה במחצית עןם שער בתוספת הזמן של המחצית, עוז בילו הוכשל ברחבה ואת הפנדל הפך רועי גורדנה לשער. 0:1 במחצית.

טוריאל כובש את השלישי לאשדוד.

רעננה כמעט והפתיעה בתוך ההתקפות הרבות של אשדוד. בדקה -62 אימרי וולשמן כמעט הפתיע את אשדוד בבעיטה מעל המשקוף. אשדוד הבינה שלא מספיק ללחוץ וחיפשה הכרעה. בדקה ה-75, מוסא באגיוקו השתלט על כדור ברחבת רעננה ועשה מזה 0:2. רעננה עוד מתחה עם שער של טוויזר בדקה ה-81 צימקה ל-1:2, מתחה במשך 9 דקות את אשדוד, אבל סתיו טוריאל סגר סיפור עם שער שלישי לאשדוד בדקה ה-90.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, גיל כהן, אוואני, קמהאני (בן הרוש, 61), באגיוקו, גורדנה, כנעאן (דהן, 79), בילו (אבו עקל, 65), הייפורד (טוריאל, 46), דוד (חסון, 79)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך