תינוק נכווה משוקו רותח. מצבו בינוני.

התינוק פונה לבי"ח אסותא באשדוד. המדובר בתינוק כבן 10 חודשים, במצב בינוני, עם כוויות מפושטות בגופו.
תינוק עם אינפוזיה

אירוע קשה התרחש לפני חצות, במוצאי השבת, בבית באשדוד. תינוק כבן 10 חודשים נכווה ממים רותחים ופונה לבית החולים אסותא אשדוד, במצב בינוני.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן עשרה חודשים שנכווה משוקו רותח בביתו באשדוד.

יעקב ישראל מזוז חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לפעוט בן עשרה חודשים שנכווה בגפיו ובפלג גופו העליון כתוצאה משוקו רותח שנשפך עליו במטבח ביתו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר: "לאחרונה עקב מזג האוויר החורפי נרשמת שוב עליה במקרי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים גם את כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות ימנעו אסונות מיותרים".

ממד"א נמסר: "בשעה 23:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על תינוק שנכווה ככל הנראה ממים חמים, בבית באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח אסותא באשדוד, תינוק כבן 10 חודשים, במצב בינוני, עם כוויות מפושטות בגופו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך