מוכנים למשחק העונה

ביום שלישי תפגוש קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את מכבי ראשל"צ למשחק צמרת חשוב, מה שמכונה "משחק עונה". לפני כן היא גברה על מכבי ת"א 35:26.
זהו מוכנים. ביום שלישי הקרוב תפגוש קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את מכבי ראשל"צ למשחק צמרת. היום, חמישי היא עשתה "חזרה" עם ניצחון נוסף, הפעם  מול מכבי ת״א 26:35 במחזור האחרון של הסיבוב הראשון של ליגת ווינר בכדוריד.

אשדוד לא פתחה חזק את המשחק ומכבי ת״א ידעה לנצל זאת, בעיקר בזכות יכולת מצויינת של השוער הצעיר שלה, טל אויכלין,  עם 4 עצירות מקו שבעת המטרים ועצירות רבות מ-6 מטרים. למרות היכולת הלא טובה בפתיחה, אשדוד ירדה למחצית עם פער מינימלי של 3 שערים 20-17.

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי מבחינת האדומים שעלו נחושים מאוד בהגנה, ועם יכולת מצויינת של ניבו לוי שסיים עם 10 שערים היא השיגה את הניצחון החשוב. אשדוד סיימה את הסיבוב במקום השלישי,  ותפגוש כאמור ביום שלישי הקרוב למשחק הראשון בבית העליון את מכבי ראשל״צ ל"משחק העונה".
הבקיעו לזכות אשדוד: ניבו לוי – 10 שערים, שחר לוין – 5 שערים, יוסי ביטרמן- 4 שערים, אור פרקש – 3 שערים
לו אקסברוד, גיא קורדובה, גאבור לאנגהנס, רם טורקניץ ועמרי קושמרו עם 2 שערים כ״א, עומר גרא עם שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך