עקיצה ב-120 שניות

הרגשה של החמצה תרתי משמע. מ.ס אשדוד לא הפסיקה להחמיץ במשחק החוץ מול קרית-שמונה, והאחרונה בשתי הזדמנויות בהפרש של 120 שניות, ניצחה את המשחק 1:2.
המשחק מול קרית-שמונה. (צילומים: טל אקוקה)

כל מי שרק מתחיל לשחק כדורגל מכיר את זה. זה משהו שכבר במחלקות הצעירות לומדים. אם אתה לא כובש, אתה סופג! מ.ס אשדוד שהחמיצה במשחק מול קרית-שמונה כל כך הרבה, שאפילו היא הפסיקה לספור, ספגה שני שערים בתוך 120 שניות .(60, 62) וירדה מנוצחת 1:2. הרגשה של החמצה. תרתי משמע.

מהלך של כדורגל אחרי 7 דקות. קמהאני שלח כדור לתוך הרחבה והייפורד לא הגיע לכדור שאם היה נוגע בו היה כובש. ספורי (23) בעט מתוך הרחבה והכדור פגע בהייפורד בדרך לשער. 2 דקות אח"כ כנעאן במתפרצת הכניס כדור להייפורד, שהמשיך בעיטה וברטקוס הציל שער. אשדוד לחצה להשיג כדור ברשת.

אשדוד המשיכה ללחוץ. רמזי ספורי (30) מסר מצוין להייפורד והאחרון שוב בעט, הפעם מעל לשער. חמודי כנעאן (34) שבלט במחצית, הגיע עד ה-16 ושחרר כדור שאלץ את ברטקוס לזנק. באגיוקו בעט מתוך הרחבה מכדור נגיחה של בן זקן (36) והכדור עבר ליד הקורה. אשדוד שלטה במחצית, אבל לא מצאה את הרשת. הבתוספת הזמן של המחצית הייפורד השאיר בעקב לספורי שהיה חייב לעשוצת מזה 0:1. אבל הוא לא והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה מאופסת. אשדוד הייתה חייבת לרדת עם שער אחד לפחות במחצית חד צדדית.

צבטקוביץ' מוציא התקפה לדרך.

הייפורד (46) ניסה בעוד בעיטה מיד על הפתיחה שעברה מעל המשקוף. הייפורד היה חייב להכניס את ההזדמנות הבאה (50) אבל נחמיאס מנע ממנו בגלישה שער בטוח! אשדוד הובילה 3:15 בהחמצות! אשדוד לא ניצלה את ההזדמניות הרבות רבות שהיו לה.

ומה קורה כשאתה לא כובש? נכון, אתה סופג. בהתקפה האולי יחידה שלה היא כבשה. רועי קהת (60) השאיר כדור לחליחל שבעט לרשת 0:1 לקרח-שמונה. לא להאמין. עברו 2 דקות ושוב עקיצה (62). שכאר מסר לחליחל שהמשיך פנימה. עקיצה ב-120 שניות.

מאמן אשדוד רן בן שמעון הגיב וערך 4 חילופים עם אוריינטצייה התקפית. הוא היה חייב שער. שניים. בן שמעון הכניס את סתיו טוריאל, עוד חילוף התקפי. כעבור 2 דקות הוא כבש וצימק, ונתן תקווה -1:2 לקרית-שמונה. אשדוד לחצה הלשיג שיוויון. דין דוד (89) היה קרוב להשוות. אבל הכדור הורחק לקרן. זה נגמר בהפסד כואב ובלקח שחייבים לזכור – אי אפשר להחמיץ כל כך הרבה (21:7) במשחק אחד ולצאת עם נקודות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (סזנו, 68), אוואני, צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (דהן, 68), באגיוקו (בילו, 68), גורדנה, כנעאן (טוריאל, 75), ספורי, הייפורד (דוד, 68)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך