שניים ברצף

מכבי אשדוד רשמה ניצחון שני ברציפות. הפעם על א.ס רמת השרון 78:86. אשדוד חסרה גם במשחק הזה את בילי מקשפרד הפצוע.
מכבי אשדוד הסתדרה גם בלי  בילי מקשפרד יש לה מה להציע. אחרי פתיחה לא טובה, הקבוצה של עופר רחימי התעוררה ורשמה ניצחון שני ברצף. מנגד, א.ס רמת השרון שיין נדל"ן יכולה בהחלט לצאת עם תחושת פספוס אחרי שהייתה במשחק לכל אורכו, ויצאה מפסידה.
עמית ביר כץ וגיל אמיתי הובילו את האורחים בפתיחה ל-11:0. מכבי אשדוד הגיבה עם 12 נקודות ברצף, אך סגרה את הרבע הראשון בפיגור 18:12. ביר כץ המשיך לעשות מה שרצה בצבע ועם שלשה של ג'קוואן לואיס היתרון גדל ל-36:22 באמצע הרבע השני. מכבי אשדוד חזרה עם הגנה טובה וריצת 2-11 שקבעה 38:33 בלבד לאורחים.
נועם לייש בדרך לעוד נקודות.
הריצה של אשדוד נמשכה ברבע השלישי ועם 2-10 (ו-4-21 בחיבור עם סוף הרבע השני), הושלם מהפך – 40:43. ג'קוואן לואיס שמר את קבוצתו במשחק, אך שלשות של נועם לייש וג'ורדן כהן קבעו 49:56 לאחר שלושה רבעים. גם ברבע האחרון השליטה המקומית נמשכה והיתרון גדל לדו ספרתי. האורחים עוד ניסו לחזור, אך ללא הצלחה וספגו הפסד שני ברצף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך