עופר קושמרו נבחר לעוד קדנציה בהנהלת איגוד הכדוריד

יו"ר קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נבחר היום, שלישי, על ידי האסיפה הכללית של איגוד הכדוריד, שבחרה את חברי ההנהלה. לתפקיד היו"ר נבחר דורון גלפנד.
קושמרו. במרכז.

תעשו לו הרבה כבוד. עופר קושמרו, היו"ר האגדי של הפועל אשדוד, והרוח החיה של הקבוצה, נבחר לעוד עונה לתפקיד חבר בהנהלת איגוד הכדוריד.

אסיפה הכללית של איגוד הכדוריד בחרה הערב, שלישי, את היו"ר וחברי ההנהלה. חלקם ממשיכים מהקדנציה האחרונה ואף לפניה, כמו קושמרו, בהם מי ששימשו כמ"מ היו"ר אבי כחלון, סגן היו"ר ויו"ר הוועדה המקצועית דודי פלח, וחבריי הנהלה ותיקים כמו פיני לייבוביץ, טוביה יוגב, צחי וייס, מונסה בר (יו"ר ועדת הנשים), מורן מסיקה ואיז'ו ויינר.

לתפקיד יו"ר האיגוד נבחר דורון גלפנד לתפקיד יושב ראש איגוד הכדוריד. גלפנד מחליף את טל לביא. לפנד בן ה-68, רואה חשבון במקצועו, מגיע מתוך הענף – והיה בעברו (בין 1968 ל-1985) שחקן, קפטן ומאמן כדוריד בארזים ר"ג ובהפועל גדרות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך