האם משמרת ב' של שישי תבוטל לעובדי הנמל בהסכם החדש?

כך טוענים מתנגדי הסכם הרפורמה שנחתם לאחר 7 וחצי שנים בין המדינה ועובדי נמל אשדוד. אבי אדרי יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: "הגענו להסכמות מצוינות לטובת עובדי הנמל. כל מסירת מידע בטרם חתימה על ההסכמים תהיה חסרת אחריות".
צילום: מני בן ארוש.

בנמל אשדוד עוסקים העובדים בהסכם שנחתם לאחרונה. כזכור לאחר אחרי 7.5 שנים של דיונים, הגיעו המדינה ועובדי נמל אשדוד הגיעו להסכמות לגבי הרפורמה. פרטי ההסכם לא ידועים, לכן מתחילות לדלוף כל הודעות על מה שנחתם.

לאחרונה קיבלו העובדים הודעה ממתנגדי ההסכם שבה נכתב: "חברים קיבלתי עוד כמה נקודות שיש בהסכם . 1- יום שישי משמרת ב לא תהיה (משמרת שבה מגיעים לעבוד בנמל אחה"צ אבל בפועל מדובר בחות שעות כי נכנסים לתוך השבת – מ.ס). כול העובדים יגיעו להירשם בבוקר כפי שנהוג ביום כיפור! 2 – מעלים את הנורומות בשנה ה-1 כ-8 אחוזים שנה לאחר מכן עוד 2% ועוד שנה לאחר מכן עוד 2% . 3 – בהמשך מוצש חורף יבוטל ! המבינים למה חתמו בדרקטוריון !בישיבת הדרקטוריון  נאמר ״ גם עוד 40 שנה לא היינו חותמים על הסכם כזה".

אבי אדרי יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: " מדובר במו״מ סבוך ביותר שנוהל במשך כ- 7 שנים. הגענו להסכמות מצוינות לטובת עובדי הנמל. כל מסירת מידע בטרם חתימה על ההסכמים תהיה חסרת אחריות. לאחר שנחתום על ההסכמים נפרסם אותם בגאווה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך