הסתיימה הסאגה – רן בן שמעון חתם לעוד 3 וחצי עונות במ.ס אשדוד

ההסכם החדש אינו מאפשר יציאה למועדון אחר בארץ או מעבר לים במהלך תקופת ההסכם. בן שמעון: "אני רוצה בתחילת דבריי להודות לג׳קי בן זקן ומאיר אלמוזנינו על האמון והבחירה בדרך המשותפת. מרגיש שהם הכניסו אותי לא רק למועדונם, לא רק לביתם, גם לליבם.

מועדון ספורט אשדוד הודיע היום  על החתמתו של מאמן הקבוצה רן בן שמעון, על חוזה העסקה חדש ומחייב לתקופה בת 3.5 עונות.

ההסכם החדש אינו מאפשר יציאה למועדון אחר בארץ או מעבר לים במהלך תקופת ההסכם. בכך שמו הצדדים סוף לשמועות שנפוצו לאחרונה באשר לאי הבהירות לגבי עתידו המקצועי של רן. החתמתו של רן לשנים הבאות מעידה על ההערכה המקצועית הרבה שיש כלפי רן בן שמעון, הן להנהלה והן לשחקנים ולאוהדים, שללא ספק מוכיח כי הוא הראוי ביותר.

לאחר החתימה אמר בן שמעון: "אני רוצה בתחילת דבריי להודות לג׳קי בן זקן ומאיר אלמוזנינו על האמון והבחירה בדרך המשותפת. מרגיש שהם הכניסו אותי לא רק למועדונם, לא רק לביתם, גם לליבם. החיבור מהיום הראשון עם הבעלים הצוות והשחקנים היה קרקע פוריה להצלחת המועדון ומתאים לחזון המקצועי שלי. אני ממוקד ומצפה לאתגרים הגדולים שעומדים בפנינו בדרך המשותפת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך