המשטרה תפסה קטין שברשותו נפצים מסוכנים, סכין וקטנוע שסימניו המזהים זויפו

על פי החשד הקטין בן ה-17 ניסה להימלט על גבי הקטנוע. בבדיקת בעלות שערכו לקטנוע, עלה כי מותקנות עליו לוחיות זיהוי שאינן שייכות לו, וכן כי לקטין החשוד אין כלל רישיון נהיגה.
צילום: דוברות המשטרה.

כוחות משטרת ישראל ופקחי השיטור העירוני בעיר אשדוד, איתרו ועצרו אמש לחקירה קטין כבן 17, בחשד לשימוש ושיגור נפצים מסוכנים בעיר – ברשותו נתפסו נפצים מסוכנים נוספים, סכין וקטנוע שסימניו המזהים זויפו.

כוחות הוזעקו אמש לצומת הרחובות בני ברית ורבין בעיר, בעקבות דיווח על שימוש בנפצים מסוכנים במקום. צוותים שהגיעו למקום וזיהו את הנערים עם הנפצים, הצליח לעכב אחד מהם, שעפ"י החשד ניסה להימלט על גבי קטנוע.

בחיפוש שערכו השוטרים בקטנוע, איתרו נפצים מסוכנים נוספים וכן סכין מטבח. בבדיקת בעלות שערכו לקטנוע, עלה כי מותקנות עליו לוחיות זיהוי שאינן שייכות לו, וכן לקטין החשוד אין כלל רישיון נהיגה. החשוד (17, אשדוד) נעצר לחקירה, שבסיומה שוחרר בתנאי מעצר בית.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל בתקופה זו לרגל חג הפורים, מגבירה את היערכותה ופעילותה לאיתור, סיכול ומניעה של שימוש באותם נפצים מסוכנים הנפוצים בעיקר בקרב בני נוער, אשר מכילים בתוכם חומרי נפץ מסוכנים ואסורים עפ"י חוק לשימוש בידי מי שאינו מוסמך לכך, ולא פעם גרמו לפציעות קשות. נגד אלו שיתפסו מפעילים, מחזיקים או סוחרים בנפצים המסוכנים, נפעל למיצוי מלוא הדין"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך