יובלים אשדוד מתמידים במתן שירות איכותי

בימים מורכבים אלה – של מגיפת הקורונה, ביובלים אשדוד כבר פועלים על מנת שביום שאחרי היציאה מהסגרים וסיום ההגבלות על התקהלויות, ייהנו לקוחות התאגיד שוב משירות פרונטאלי ברמה הגבוהה ביותר.

בימים אלה מועתק מרכז שירות הלקוחות הפרונטאלי של התאגיד למשרדים חדשים בבנין לתושב – רחוב הקליטה 4. גם במרכז השירות החדש יוענקו ללקוחות שירותים ברמה הגבוהה והאיכותית, כפי שמעניק התאגיד ללקוחותיו כיום.

מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך,"  התאגיד הציב את השירות ללקוחות במרכז ומיישם זאת בשיגרה ובעתות משבר. מחלקת שירות הלקוחות  מעניקה לתושבים שירות יעיל ומקצועי וזמני המענה הינם מהמהירים בקרב גופים ציבוריים בישראל- ועומדים  בסטנדרטים של החברות המובילות במשק".

יש לציין כי בשל המצב בשלב זה לא ניתן לקבל שירותים פרונטאליים . כל שירותי התאגיד מוענקים אונליין- בדיגיטל ובטלפון. כחלק ממהפיכת השירות הדיגיטלי שמבסס התאגיד הושקו  בשנה האחרונה מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים וחדשניים בהם, שירות חשבונית במייל, טפסים מקוונים למגוון השירותים ואתר מתקדם ושירותי.

עם סיום הגבלות הקורונה יוענקו כל השירותים גם באופן פרונטאלי במרכז השירות החדש.

יו"ר דירקטוריון התאגיד עו"ד יאיר לחן," יובלים אשדוד מוביל במכלול התחומים עליהם הוא אמון: הקמת ושדרוג תשתיות, ניהול ברמה גבוהה ושירות לקוחות חדשני ומיטבי. מרכז השירות החדש- יאפשר המשך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך