עד שבאה מכבי אשדוד. אשדוד ניצחה את אשקלון והנחילה לה הפסד ראשון העונה

אחרי 11 ניצחונות רצופים, אליצור איתו אשקלון ספגה הפסד ראשון העונה. מכבי אשדוד גברה עליה על חודה של נקודה 74:73, ופתחה שוב את המאבק בצמרת.
רוזנפלד (צילומים, אלעד עילאי, באדיבות איגוד הכדורסל).
בסוף זה קרה. בעצם לא בסוף, אלא לאחר 11 מחזורים.  אחרי 11 ניצחונות רצופים, אליצור איתו אשקלון ספגה הפסד ראשון העונה, ועוד בבית ממכבי אשדוד 74:73. אשדוד פתחה את המאבק בצמרת, ולאחר שני הפסדים רצופים, אחד מהם לאשקלון, היא שוב חזק בתמונהת העלייה.
אשקלון שלטה לכל אורך המשחק, אלא שברבע האחרון היא לא הצליחה מול האגרסיביות של אשדוד. רביב פיטשון תרם מהניסיון שלו ויחד עם דולב דראפיץ' וארתור רוזנפלד, שקבר שלשה גדולה, הלוח כבר הראה 72:69. המארחת יצאה להתקפה של משחק וקלארק רוזנברג סחט עבירה וגם תפר שלשה ענקית – 72:73 לאליצור איתו אשקלון. רוזנפלד סחט עבירה ודייק מהקו בדרך לניצחון ענק של עופר רחימי.
המאבק נפתח. שחקני מכבי אשדוד (צילום: סימון אלון)

 

אשדוד פתחו טוב וקיבלו 4 נקודות בצבע מרביב פיטשון, אך מנגד לאשקלון היה את אלונזו קולמן ובן אלטיט ששלטו בצבע. נועם לייש ודוד שמריז החליפו שלשות ועד לסוף הרבע הראשון מוליכת הטבלה ברחה ל-21:27. ההגנה של הביתיים עבדה טוב ברבע השני, ויחד עם ג'וש פרוינד הנהדר הלוח הראה 26:38. דקות הגנתות טובות של האשדודים צימקו ל-31:38. במחצית 34:40 לאליצור איתו אשקלון.
פיטשון מימן. הוסיף הרבה מהניסון.

 

דונטה קלארק פתח את הרבע השלישי עם 9 נקודות והעלה את קבוצתו ל-41:51. בסוף הרבע השלישי הלוח הראה 48:58. רביב פיטשון ודולב דראפיץ' הצליחו לצמק את הפער בפתיחת הרבע האחרון, אלא שפעולות גדולות של דונטה קלארק קבעו 60:68 לביתיים. דווקא כאן הקבוצה של עופר רחימי הפגינה אופי וארתור אוזנפלד בשלשה אדירה קבע 72:69, דקה לסיום. המארחת כזכור עלתנ ל-  72:7 לאליצור איתו אשקלון….ואז הגיע רוזנפלד וסגר סיפור. 73:74 לאשדוד בסיום
הרבו למכבי אשדוד: ארתור רוזנפלד 16 נק', דולב דראפיץ' (9 ריבאונדים) 14 נק', רביב פיטשון (9 ריבאונדים) 13 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך