חזר הסגר. בני סכנין במשחק סגור חילצה נקודה מאשדוד

בני סכנין הגיעה לאשדוד בכדי לסגור משחק ול"גנוב" נקודה. היא הצליחה לעשות את זה, במיוחד בעזרת בנוקר במחצית השנייה. אשדוד שיכולה הייתה לצרף ניצחון שלישי ברציפות, הסתפקה בתיקו מאופס.
באגיוקו. (צילום: טל אקוקה)

ביום שישי הקהל של אשדוד הפתיע את השחקנים. נכנס עם אבוקות תופים, דגלים, הגיעו להגיד תודה על העונה הזו. רצו להודות גם על הניצחונות מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, הקהל ביקש עוד ניצחון גם על סכנין בשבת.  לסכנין היו תכניות אחרות, לסגור את המשחק ולצאת עם נקודה. היא הצליחה. זה נגמר בתיקו מאופס. אשדוד החמיצה הזדמנות לניצחון שלישי ברציפות, והשיגה תיקו שני העונה.

זה התחיל טוב מבחינת אשדוד. בדקה ה-12 ספורי, שעבר השבוע, בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, לידיים של קנדיל. באיו שחרר אחר כך כדור חזק מצידו (18) מעל המשקוף. בירם כיאל (30) הראה שסכנין במשחק, והיא הייתה. רגע לפני ההפסקה (45) נגיחה של איהב גנאיים, כמעט חדר לשער של אשדוד. ההחמצה של המשחק. מחצית מאוזנת.

סכנין הגיעה למשחק הזה בכדי לסגור עם 8-9 שחקנים בחלק האחורי שלה, בשילוב יציאה למתפרצות. לאשדוד היה קשה מול המשחק הזה. היה ברור שלמחצית השנייה צריך לעלות עם שינוי מגמה בכדי להבקיע.

ספורי. פתח במשחק הראשון. (צילום: טוטו פוטו).

אשדוד לחצה בכל הכח במחצית השנייה להשיג שער. אם במחצית הראשונה סכנין שיחקה על מתפרצות, כאן היא ויתרה על המשחק מהדקה הראשונה. סכנין הסתפקה בהגנה, סגירת המשחק ובבזבוז זמן מהשריקה למחצית .בדקה ה-69 דוד החמיץ מול קנדיל ואח"כ שלו הרוש בעט ורגל של סכנין הרחיקה כדור שעבר ליד הקורה. אשדוד התקרבה. אבל רק התקרבה.

אשדוד לחצה עוד ועוד, אבל סכנין לא איפשרה לשחק עם הבנוקר שלה. בדקה ה-90 יעקב בריהון שלח כדור לקורה. רק כמעט. סכנין בתוספת הסמן כמעט גנבה את המשחק, בשער שנפסל בנבדל. אשדוד החמיצה אח"כ על השריקה וזה נגמר בחלוקת נקודות.

שניר לוי ובן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צבטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (הרוש, 60), גורדנה, כנעאן (דהן, 80), ספורי (בילו, 60), דין דוד, באיו (בריהון, 39)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך