חשש שגיא סלם, שוער אדומים אשדוד גמר את העונה ואולי הרבה יותר מכך

השוער נפצע בצורה קשה מאוד בצווארו במשחק בשישיף מול ירמיהו חולון ופונה לבית החולים. הערכה בקבוצה שאת העונה הזו הוא סיים. החשש הוא שזה לא יהיה לזמן ארוך יותר.
חשש גדול לבריאותו של גיא סלם, שוער אדומים אשדוד.
השחקן שנפצע בצורה קשה במשחק מול ירמיהו חולון, היום, שישי, הובהל לבית החולים עם חבלה בצווארו. כמו שזה נראה כרגע הוא את העונה הזו גמר. אבל החשש הוא שזה לזמן ארוך, ויש אפילו מי שאומר כי ייתכן ולא יחזור לשחק. אבל כרגע דואגים לבריאותו של השחקן.
מהמועדון נמסר: "אוהדים יקרים, במהלך המשחק שהתקיים היום מול קבוצת ירמיהו חולון נפצעו 2 שחקני הקבוצה בעקבות עבירות בלתי ספורטיביות ופונו לבית החולים להמשך טיפול רפואי. נועם גיסין עבר בדיקה וברוך השם נמצא ללא שברים ולכן שוחרר לביתו.
שוער הקבוצה גיא סאלם אובחן עם שבר בצוואר וכרגע עדיין מאושפז בבית החולים להמשך טיפול ומעקב. מועדון הפועל אדומים אשדוד מאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לשחקני הקבוצה ומצפים לבשורות טובות ושתחזרו במהרה למגרשים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך