אוהדי מ.ס אשדוד הפתיעו את השחקנים באימון – צפו

כמה עשרות אוהדים הגיעו לאימון המסכן בשישי והדליקו אבוקות. האוהדים הגיעו להודות לשחקנים על היכולת העונה, קראו בשמם ועודדו כל האימון. אשדוד תארח מחר ( (18:45) את סכנין. פיראס אבו עקל יעדר בגלל צהובים. בריהון עשוי לפתוח במקום יחזקאל שעזב.
(צילומים: טל אקוקה)

אוהדי מ.ס אשדוד לא ראו העונה את ההצלחה של הקבוצה שממוקמת במקום השלישי בליגה, במגרשים. לכן היום, שישי, הם החליטו להגיע לאיצטדיון הי"א ולהפתיע את השחקנים. האוהדים הגיעו עם דגלים בלונים ואבוקות, נכנסו ליציע הכבוד, בזמן האימון הדליקו את האבוקות שרו לשחקנים, כולל לשחקן הרכש החדש, רמזי ספורי ועודדו כל האימון.

אשדוד תארח בשבת את בני סכנין (איצטדיון הי"א, 18.45). כמו שזה נראה יעקב בריהון מעומד לשחק במקום שגיב יחזקאל שעזב בלבאר שבע. פיראס אבו עקל ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.

ספורי מודה לקהל.
אומרים תודה לבן שמעון.

שחקן חשוב נוסף שייעדר מהמשחק מול סכנין, הוא הקשר שלומי אזולאי. אזולאי ייעדר כשבועיים ולא התאמן בגלל הפציעה בשריר הירך האחורי ועבר טיפולים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך