המדריך למתחתנים: איך לבחור צלם לחתונה בצורה נכונה

במידה והתארסתם לאחרונה, כנראה שהגעתם לשלב בחירת הספקים שילוו אתכם ביום החשוב הזה. אחת הבחירות החשובות היא בחירת הצלם שיתעד את האירוע המרגש אך לא פעם עולה השאלה איך בדיוק מבצעים בחירה חכמה ונכונה של הצלם מבין כל הצלמים שנמצאים כיום בתחום? הנה מדריך שיעזור לכם להבין מה חשוב לבדוק
צילום: EDSTUDIO

בחירת צלם לפי סגנון הצילום

אין ספק שהפרמטר הראשון שמומלץ לבדוק הוא הכישרון הצילומי של הצלם. לכן, כדאי להציץ בתיקר העבודות שלנו ולנסות להבין האם אתם מתחברים לסגנון. לכל צלם חתונות יש סגנון שונה מעט ויש צלמים שמצלמים בסגנון דוקומנטרי (תיעודי) בעוד אחרים מאמינים בהעמדה של הזוג במהלך הצילומים והדרכתם בפוזות השונות.

 

מחירים ועלויות

פרמטר נוסף שכדאי כמובן לבדוק הוא הנושא של המחיר. עלות של צלם מומלץ לחתונה משתנה בהתאם לסוג החבילה הנדרשת, בעוד יש לא מעט תוספות אפשריות כמו צילום וידאו, מגנטים, אלבומים ואפילו צילומי זוגיות. לכן, לפני שאתם ניגשים להשוות בין המחירים של צלמי החתונות, נסו להחליט עם עצמכם מה חשוב לכם להכניס במסגרת חבילת הצילום ועל מה תוכלו לוותר בקלות.

ניסיון מקצועי בתחום החתונות

איך שלא נסתכל על זה, צילום חתונה הוא עסק שדורש לא מעט ניסיון. יש רגעים חשובים שמאוד חשוב לא לפספס וכמובן שהדרך היחידה ללמוד זאת היא על ידי ניסיון מקצועי בשטח, כלומר צילום שלא המון חתונות. ההמלצה שלנו היא לבחור בצלמי חתונות בעלי ניסיון של לפחות 5 שנים, כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ומנוסות.

גיבוי הקבצים מהאירוע

אחד הדברים החשובים ביותר הוא נושא גיבוי התמונות, הוידאו ושאר חומרי הגלם של האירוע. חברת צילום מקצועית לא תיקח אפילו סיכון מזערי באשר לנושא זה ולכן צוות הצלמים יקפיד לבצע גיבויים של כרטיסי הזיכרון מתוך המצלמות אל כוננים חיצוניים, מחשבים ניידים ואפילו גיבוי לענן, גם ביום החתונה (ברגעים בהם ניתן כמובן) וגם לאחר שהסתיים האירוע.

יחס אישי וכימיה עם הצלמים

כל הסעיפים הקודמים שרשומים כאן, מתגמדים לעומת הסעיף הכי חשוב והוא כמובן החיבור בינכם לבין צוות הצילום של החתונה. צלמי חתונות מלווים אתכם שעות רבות לאורך כל היום ולכן זה אולי הפרמטר החשוב מכולם. אם אין לכם חיבור טוב, צחוקים, זרימה ותחושה נעימה עם הצלם שהולך לתעד אתכם – כדאי שתשקלו שוב את העסקה איתו.

תמונות טובות מתקבלות כאשר ישנה תחושה נעימה ונינוחה ולכן בשביל להוציא את המיטב מהיום הקסום הזה, תצטרכו להיפתח מול המצלמה ולהרגיש בנוח. את הכימיה אפשר לראות כבר בפגישה הראשונה עם הצלמים לחתונה ולכן היא חשובה מאוד ולא מומלץ לוותר עליה.

לסיום, חשוב להבין כי לכל אחד מאיתנו יש את הפרמטרים שיותר חשובים לו בבחירת הספקים לחתונה אך אנו ממליצים תמיד לבחון לעומק את ההחלטה מאחר ומדובר בספקים חשובים מאוד שהולכים להיות איתכם החל משלב מאוד מוקדם של היום, עד סופו של האירוע בשעות המאוחרות של הלילה.

הכתבה בשיתוף עם חברת צילום החתונות EDSTUDIO
לטיפים נוספים בקרו באתר: https://edstudio.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך