כך תבחרו את הריהוט המתאים ביותר לאירוע שלכם

ציוד בסיסי באירועים שלא שמים לב אליו מרוב שהוא חיוני- הוא הכיסאות. אולם, כיסא הוא לא רק לישיבה. העיצוב של הכיסאות משפיע על העיצוב הכללי של האירוע. אילו כיסאות מומלץ לשכור באירועים? יש 3 סוגים: כיסאות פלסטיק, כיסאות עץ סטנדרטיים לישיבה ליד שולחנות עגולים, ושרפרפי זולה.

לאווירה של אולם אירועים שוכרים כיסאות מתאימים!

האם אפשר לתת לאירוע בתוך אוהל תחושה של אירוע באולם? האם אפשר לתת לאירועים המתרחשים בטבע תחושה של גן אירועים? אפשר בהחלט לעצב את השולחנות והכיסאות בשטח פתוח, ממש כמו בגן אירועים. צריך פשוט לשכור את אותם השולחנות והכיסאות. מה עדיף באירוע: כיסא עם רגליים מעץ, או כיסא עם רגליים מברזל? כיסאות מעץ הם יפים. אולם אם הם מתקפלים, הם פחות יציבים. כיסא עם רגלי ברזל, הוא יותר יציב.

לאירועים בחיק הטבע מתאים לשכור כיסאות תאילנדים.

אילו כיסאות מתאימים יותר לאירועים בטבע מאשר כיסאות עץ? הצבע החום מתמזג עם הדשא והירוק. כיסאות תאילנדים מתאימים מאוד לאירועים ביער. אם בחרתם לשכור כיסאות תאילנדים חומים, כדאי לשכור שולחנות בצבע לבן, או לשים על השולחנות מפה לבנה.

השכרת שרפרפי עץ לפינת זולה.

באירועים רבים אפשר לראות שולחנות זולה קטנים עם ספסלי עץ נמוכים. אולם לא תמיד חייבים לשבת על ספסלים קטנים של זולה. לא תמיד הגובה הנמוך נוח לגב. אפשר גם לשכור שרפרפי עץ מעט גבוהים יותר עם רשת לפינת הזולה. מצע הרשת הוא רך ונעים לישיבה. למבוגרים, מתאים לשבת על שרפרף נוח, מאשר על ספסל זולה נמוך.

איך אפשר לתת לאירוע אווירה של פאב?

אם אתם רוצים לתת לאורחים באירוע שלכם אווירה של פאב, אתם צריכים לשכור ציוד לאירועים הכולל שולחנות מרובעים גבוהים, לשכור כיסאות בר גבוהים, לשכור גם בר שתייה, ולשים מוזיקה מתאימה. כדאי גם להוסיף פנסי תאורה מתאימים. אפשר גם לשכור מפזר עשן. וכמובן, מומלץ להשקיע ולרכוש יינות וקוקטיילים איכותיים ביותר.

למה מחירי שכירת כיסאות פלסטיק זולים מאוד?

מחירי השכירות של כיסאות הפלסטיק זולים מאוד. מחיר כיסא בודד הוא 3 ₪. פלסטיק הוא חומר זול יותר מאשר כיסאות עץ. כאשר שוכרים כיסאות פלסטיק לאירוע, שוכרים בכמויות של עשרות או מאות כיסאות פלסטיק. לכן, מארגני אירועים בעלי תקציב דל, מסתפקים בשכירת כיסאות פלסטיק, ולא שוכרים כיסאות מסוגים נוספים.

כדאי לשכור לאירוע 3 סוגים של כיסאות.

אם אתם רוצים גיוון באירוע שלכם, כדאי לשכור 3 סוגים של כיסאות. עבור שולחנות הישיבה לאוכל מתאים לשכור כיסאות עץ או כיסאות עם רגלי ברזל כמו באולם אירועים. להרצאות ותוכנית אומנותית מתאים לשכור כיסאות פלסטיק. אבל כדאי גם להוסיף פינת זולה, ולשכור שרפרפים מתאימים. הגיוון הופך את האירוע בחיק הטבע למושקע כמו בגן אירועים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך