5 טיפים חכמים כיצד לבחור חברה להשכרת ציוד לאירועים

אמנם עכשיו בעידן הקורונה מתקיימים הרבה פחות אירועים, אבל החיים נמשכים ואנשים עדיין ממשיכים לחגוג בחוג המשפחתי, החברי או העסקי כי יש המון סיבות להיות שמחים.
צילום:freepik

בין אם מדובר בכנס מצומצם ללקוחות, אירוע הרמת כוסית מכובד לעובדי החברה, בר או בת מצווה, ברית, חתונה צנועה וכדומה. לטובת כל אירוע כזה מתבקש לשכור חברת ציוד לאירועים, כלומר חברה להשכרת ציוד (אתם הרי לא תקנו את כל הדברים במיוחד לשם אירוע חד פעמי). הודות לשירותיה של חברה כזו ניתן לחגוג בכל דרך יצירתית: בטבע, בחוף הים, בשדות פתוחים, ביערות ירוקים וכמובן שגם בחללים ייעודיים.

חברה להשכרת ציוד תעניק לכם את כל הנדרש לשם קיום החגיגה או הכינוס, החל מריהוט דוגמת שולחנות, מושבים וברי אוכל, דרך ציוד תאורה והגברה ועד פתרונות הצללה ומוצרים עיצוביים למיניהם. ההשכרה אינה רק בחירה של פריטים אלא גם עיצוב משותף עם הלקוח של הקונספט העיצובי והאווירתי של האירוע. לכל בחירה תהיה השפעה על הוייב ועל הייחודיות של האירועים שלכם. מכאן אפוא שחשוב לבחור חברה מקצועית שנותנת לכם את מלוא תשומת הלב עד הניואנסים הכי קטנים.

אז מהם הטיפים לבחירת ציוד לאירועים?

איכות, איכות, איכות – אל תסתערו על הצעת המחיר הזולה ביותר כי מה שזול יוצא יקר ברמת האכזבה. הכי חשוב בעת השכרת ציוד לאירוע שלכם שתקבלו ציוד איכותי. כך, למשל, חשוב שתהיה מערכת הגברה מקצועית ומשובחת, ריהוט איכותי ובטיחותי כדי שלא יקרו חלילה פגיעות בנפש. חשוב שתקבלו ציוד אשר חברת השכרת הציוד מתחזקת באופן תקין ובטיחותי. אתם כמארגני האירוע הרי בעלי אחריות בראש ובראשונה על הבטיחות של המוזמנים.

עמידה בלוחות זמנים – בעמנו אנו חיים וכולנו יודעים שישראלים לא מדייקים כמו שעון שוויצרי. חשוב לבחור חברה שתיתן לכם הערכת זמנים משוערת לאור ניסיונה הרב כמה זמן ייקח להעמיד את הציוד לפני האירוע. זה יכול להיות עניין של כמה שעות וזה יכול להיות צורך להתחיל בהקמה כבר ביום שלפני כן. אז חשוב שיהיה איש מקצוע בצד השני שיסייע לכם לחשב את הזמנים באופן המפורט והמדויק ביותר. כמו כן, חשוב לוודא שגם זמני פירוק הציוד לאחר האירוע יהיו מתואמים אתכם. חשוב לכם הרי שהכול ילך חלק.

שפע אפשרויות – חשוב במעמד השיח עם חברת השכרת הציוד להבין איזה אפשרויות של ציוד היא מעמידה בפניכם בכל היבט של האירוע. אם יש מבחר דגמים בכל קטגוריות הציוד תהיה לכם אפשרות בחירה גדולה יותר, כזו שתוכל ליצור התאמה מושלמת לסגנון האירוע שאתם חולמים עליו, על פי טעמכם האישי.

יש המלצות? בעידן הדיגיטלי קל מאוד לעשות גוגל ולראות אם יש דירוג לבית העסק וביקורות. חשוב לקרוא מה כתבו המבקרים השונים. אפשר גם להציץ בדף הפייסבוק ולראות האם גם שם יש ביקורות, או לחילופין תלונות. חשוב לא פחות מכך, לפנות לאנשים שעבדו עם החברה ולברר כיצד חוו אותה, מה הייתה שביעות הרצון שלהם. אתם יכולים לבקש מהחברה טלפונים של ממליצים ואתם יכולים גם להיות מתוחכמים יותר ולפנות ישירות למבקרים שכתבו בפייסבוק של החברה. תמיד שמורה לכם גם האופציה להיכנס לאחת מקבוצות האירועים שיש ברשתות החברתיות ולשאול משהו כמו: "היי, מישהו שכר את חברת X? איך היא הייתה? אשמח לחוות דעת".

שיהיה לכם אירוע מהמם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך