סולם יעקב – מעקות ומדרגות פנים

האופן שבו בונים מעקה משפיע על הבטיחות של עלייה וירידה במדרגות, כמו גם יכול לקבוע את סגנון העיצוב של כל חלל הפנים בבית. אז עם מי מתייעצים לגבי מרכיבים אדריכליים חשובים מן הסוג הזה? הנה כמה הצעות

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מקום עם מפלסים גבוהים ונמוכים הוא להשתמש באמצעי בטיחות. אם משלבים בצורה נכונה אמצעי בטיחות מן הסוג הזה, לא אמורים להתפשר על המראה של חלל הפנים ובטח שלא על הבריאות של בני המשפחה, העובדים, הלקוחות או העוברים והשבים.

הדוגמא הכי טובה לחשיבות של אמצעי בטיחות בין מפלסים שונים היא כמובן מעקה למדרגות פנים או חוץ. בלי סוגים שונים של מעקות אי אפשר להשתמש במדרגות ולא ניתן להבטיח את הביטחון האישי של מבוגרים, צעירים או ילדים. חוץ מזה, יש כיום סוגים שונים של מדרגות מעוצבות – אך כולם ללא יוצא מן הכלל זקוקים למעקה.

איך סוג המדרגות משפיע על המעקה?

החדשות הטובות הן שניתן להשוות בין סוגים שונים של מדרגות לבית או לחוץ, כדי לבחור את המעקה בתור הפתרון המתאים ביותר. השוואה כזו תהיה מבוססת למשל על חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לבנות מדרגות זכוכית לעומת מדרגות עץ, או על האסתטיקה של מעקות ברזל לעומת מעקות אלומיניום.

במילים אחרות, השאיפה היא להגיע למצב שבו העיצוב של המעקה מתכתב עם העיצוב של המדרגות ואף משלים אותו. ספציפית עם מעקה למדרגות פנים, זה יכול להשפיע על כל האווירה בסלון, בבית או ליד חדרי השינה. לשם השוואה, בבתי עסק ובבתי מלון משלבים מדרגות מעוצבות עם מאחזי יד.

השילוב בין בטיחות ועיצוב

הדור הנוכחי של מעקות ומדרגות פנים מדגיש את השילוב המיוחל בין בטיחות לבין עיצוב. אם פעם לדוגמא היה צריך להתפשר על האסתטיקה של המדרגות בשביל ליהנות מרמה גבוהה של בטיחות, הרי שכיום יש חומרי גלם מעולים שמוכיחים את עצמם לאורך זמן. במקביל, עיקרון דומה מנחה את התחום של עיצוב מעקות ומלווה סוגים שונים של דירות, בנייני מגורים, בתים פרטיים, בתי עסק ועוד.

השילוב בין בטיחות ועיצוב נובע מתוך דגש על חומרי גלם איכותיים ושיטת עבודה מתקדמת. אם עובדים בטכנולוגיות מתקדמות ומקפידים על בקרת איכות, אין סיבה שהתוצאה הסופית לא תהיה חזקה ומעוצבת.

מעלים את הרף עם מדרגות ומעקות

נציגי סולם יעקב – מעקות ומדרגות פנים יכולים לעמוד לרשותך בשלבים השונים של עיצוב חלל הפנים או החוץ. אנו מתמחים בסוגים שונים של מעקות, יש לנו קטלוג מרשים של מדרגות פנים ונשמח להמליץ לך על פתרונות בהתאמה אישית.

אם אנו ניקח אחריות על מעקות ומדרגות פנים בבית או בעסק שלך, התוצאה תהיה הרבה יותר טובה ומשתלמת מכפי שהעזת לדמיין.

למידע נוסף: סולם יעקב מדרגות ומעקות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך