עוד בסגר. הפסד שני ברציפות למכבי אשדוד מאז החזרה לאחר הסגר

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד לא מצליחה לנצח לאחר החזרה מהסגר. הקבוצה רשמה הערב הפסד נוסף ברציפות, הפעם להוד השרון 76:86. הוד השרון ניצחה את אשדוד פעמיים העונה. הקבוצה חסרה את בילי מקשפרד הפצוע.
ארתור רוזנפלד באחת ההתקפות לסל הוד השרון. (צילומים: באדיבות איגוד הכדורסל).
מכבי אשדוד חולמת לחזור לליגת העל בכדורסל. לפני הסגר נראה היה כי היא מתחברת ומתקרבת למקומות מהן עולים חזרה. ראבל עם החזרה מהסגר רשמה הקבוצה שני הפסדים, בבית מול אשקלון, והערב, רביעי, מול הודה השרון, 76:86.  ארבעה ניצחונות רשמה העונה מכבי 'סנו' הוד"ש, ומחציתם היו על חשבון מכבי אשדוד. הקבוצה של אלון שטיין השיגה הערב דאבל על חשבון היורדת מליגת העל ששוב חסרה את בילי מקשפרד הפצוע. אשדוד חייבת להתעורר ומהר.
המחצית הראשונה הייתה שקולה, אך ברבע השלישי הצליחו המקומיים לברוח עם יכולת טובה של הראל דדון וסמארדו סמואלס ושמרו על הפער עד לסוף המשחק. מכבי אשדוד, שתפגוש במוצ"ש את אליצור איתו אשקלון, מתרחקת מהחבורה המובילה.
שיר מוראידי קלע שלוש שלשות ברבע הראשון (11 נקודות) ועזר לקבוצתו להוביל בסיומו 23:25. רביב פיטשון במהלך טיפוסי פתח את הרבע השני עם סל ועבירה ונועם לייש הוסיף שלשה. מנגד, הקבוצה של אלון שטיין התקשתה בהתקפה עד שסמארדו סמואלס קבע שיוויון 37:37. קסבייר מון הפך את התוצאה עם שלשה והלוח הראה 41:42 למכבי 'סנו' הוד השרון לאחר המחצית הראשונה.
פיטשון צופה בעוד שתי נקודות לחובת אשדוד.
גם ברבע השלישי אף קבוצה לא הצליחה לייצר בריחה ו-5 דקות לסיומו השיוויון נשמר – 50:50. דווקא כאן הביתיים קלעו יצאו לריצת 1-9, בעיקר בזכות הראל דדון, וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 53:61. סמארדו סמואלס הקפיץ את היתרון של קבוצתו ל-61:71 ברבע האחרון, ומנגד מכבי אשדוד נאבקה בכל כוחה אבל לא הצליחה לצמק. קסבייר מון בפעולות גדולות שמר על הפער של המארחת שהשלימה ניצחון כפול על היורדת מליגת העל.
הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט (8 ריבאונדים) ודולב דראפיץ' 15 נק' כ"א, רביב פיטשון (15 ריבאונדים) 12 נק', שגיב דוד ונועם לייש 10 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך