עו"ד אלי נכט תומך בגדעון סער – ימונה לראש מטה העולים הארצי

אחרי ששמו הוזכר כמועמד להצטרף למספר מפלגות, הפריך נכט את השמועות ובחר להישאר במועצת העיר, במקביל הוא הודיע על תמיכה בגדעון סער ומפלגתו ומונה ליו"ר מטה עולים

חבר מועצת העיר ויו"ר עתיד אשדוד אלי נכט, הכריז היום בפוסט בפייסבוק על תמיכה בגדעון סער ותקווה חדשה, נכט ימונה ליו"ר מטה העולים הארצי של המפלגה. הוא מצטרף למ"מ רה"ע גבי כנפו שהודיע גם כן בעבר על תמיכה בסער.

נכט כתב היום בדף הפייסבוק שלו כך: לאורך מספר מערכות בחירות אני, הסיעה שלי באשדוד והתנועה הארצית שאני עומד בראשה, ״עתיד ישראל״, לא נטלנו חלק ולא הבענו תמיכה באף מפלגה, מתוך הבנה שהמערכה לא הולכת להיות מוכרעת מחד, והיעדר של מנהיגות ראויה מאידך.

אז במה שונה המערכה הזו?
לא יתכן שהמדינה תמשיך להתנהל בסחרור מטורף ממערכת בחירות אחת לאחרת, ללא צפי להכרעה.
אם לא תהיה הכרעה גם הפעם, בעוד מספר חודשים צפויה לנו מערכת בחירות חמישית (וגם זו כנראה לא תהיה האחרונה). כל זאת, בתקופה הכי קשה ומורכבת למדינת ישראל, מבחינה כלכלית, בריאותית, חברתית, פוליטית וכ'ו.

הפעם, מבין שלל הפוליטיקאים שמתיימרים לייצג אותי ואת הציבור כולו, יש מישהו שאני יכול לקרוא לו מנהיג.
מישהו שהיה נאמן לעקרונותיו ולשותפיו לאורך השנים, מישהו שפיו וליבו באמת שווים, מישהו שלשם שינוי אפשר להאמין למוצא פיו ולא עוד 100% סיסמאות בחירות ואפס דאגה לצרכי הציבור.

לא אעבור על כל מפלגה ומפלגה על מנת להסביר מה מפריע לי בה או מדוע לאורך השנים הם כשלו כישלון חרוץ להוריד את יוקר המחייה המטורף, למגר את העוני המחפיר הקיים בשכבות רחבות באוכלוסייה, להתניע את הכלכלה ולהוציא את האנשים לשוק העבודה, לייצר מקומות עבודה, להפוך את ישראל לפנינה תיירותית, לשקם את מערכת החינוך שעובדת בתפיסות של המאה ה- 19, לשקם את מערכת הבריאות הקורסת, לייצר תחרותיות במשק, להוריד חסמים ביורוקרטיים, להוריד רגולציה מיותרת, וכמובן האתגר של היום להתנהל באופן אחראי, שקול ורציונאלי בפתרון משבר הקורונה, ולא תזזיתי ואינטרסנטי המונע כל העת מלחצים פוליטיים.

אני מאמין שבעת הזו רק מנהיגותו של גדעון סער יכולה להיות מענה נכון וראוי לתחלואי החברה הישראלית.
גדעון הוא זה שיכול לאחד סביבו את מירב השותפים הקואליציוניים הציוניים והשפויים, ולא יצטרך ליצור שעטנז פריטטי לא מתפקד ממקום של מצוקה והטעיות.

מבין כל המועמדים הטוענים היום לכתר ורוצים להחליף את בנימין נתניהו גדעון סער הוא המנוסה ביותר, עם רקורד ברור של עשיה והצלחות: מזכיר ממשלה בשתי ממשלות, אחד מהפרלמנטרים המוצלחים ביותר במדינת ישראל בעשרים השנים האחרונות, שר חינוך שהוביל רפורמות גדולות, שר הפנים, חבר קבינט מדיני בטחוני ועוד. לא במקרה גם בליכוד גדעון סער סומן כבר לפני הרבה שנים כיורש האולטימטיבי לבנימין נתניהו כמנהיג המחנה הלאומי בדור הבא.
אני, וכל חבריי ושותפיי בדרך, בחרנו לתמוך במפלגתו ובמנהיגותו של גדעון סער, יחד עם זאב אלקין והשותפים האחרים למפלגה, זאת במטרה להביא לשינוי, אחדות, לכידות ודאגה אמיתית לזולת.

נעניתי לבקשת גדעון סער לעמוד בראש מטה העולים הארצי של המפלגה ויחד להוביל ולהשפיע על עתיד המדינה שאנו כה אהובים על מנת לחזק אותה ולהשאיר אחרינו מקום טוב יותר עבור ילדינו, מקום בו ההורים הפנסיונרים שלי יכולים להתקיים בכבוד והילדים שלי יוכלו להרשות לעצמם לקנות בית. מקום בו רוב המשכורת לא תלך על קניות לסופר ומקום בו חלומם של אנשי המקצוע המצליחים לא יהיה הגירה לגרמניה, קנדה או ארה״ב.

אני קורא לכולם להצביע בבחירות הקרובות ל׳תקווה חדשה׳, אנחנו את הבחירה שלנו עשינו! אם תרצו לקחת חלק יותר פעיל במפלגה, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך