הופעות באשדוד- 8 מקומות הבילוי הכי שווים באשדוד

אשדוד היא עיר שוקקת חיים ומלאה בתרבות. מתקיימים בה מגוון מופעי בידור, הצגות תיאטרון של התיאטראות המובילים בארץ, הופעות של זמרים רבים ומופעי ילדים. כמו כן, באשדוד יש מרכזי תרבות רבים- ריכזנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מרכזי התרבות והבילוי הכי שווים באשדוד
shutterstock

אמפי אשדוד- נחשב לאחד המקומות היפים בארץ, וממוקם בפארק אשדוד ים. לאורך השנים התארחו בו אמנים מהארץ ומחו"ל, הוא מכיל כ-64,000 מקומות ישיבה. כמו כן, בכל שנה מתקיים באמפי פסטיבל "מדיטרנה" שמארח אמנים מובילים מתחומים שונים כמו: מוזיקה, מחול, קולנוע ועוד. אמנים מובילים שהתארחו באמפי לאורך השנים: שלמה ארצי, אייל גולן, ריטה, הבלקן ביט בוקס, משה פרץ, תיסלם, משינה, חנן בן ארי, זי'לברטו ז'יל, מריזה ועוד. כתובת: מפקורה 1, אשדוד.

המרכז לאומנויות הבמה- המרכז לאומנויות הבמה הוא מבנה אדריכלי מרשים. המרכז מארח מגוון רב של הצגות תיאטרון, מופעים מוזיקליים, מופעי מחול, פסטיבלים, קונצרטים, מחזות זמר, מופעי סטנדאפ והצגות ילדים. כמו כן, המרכז נגיש לנכים- הוא מכיל מעליות. כתובת: דרך ארץ 1, אשדוד.

בית יד לבנים- המרכז מארח מופעים רבים בתחום הבידור, המוזיקה והצגות ילדים. כמו כן,  בבית יד לבנים מוצגות תערוכות קבועות של אמנים מאשדוד והסביבה, והוא מכיל את "בית קפה לתיאטרון" הכולל 120 מושבים. בבית הקפה מארחים אמנים צעירים לצד אמנים ותיקים, במקום שוררת אווירה משפחתית ונעימה. יד לבנים ידוע כמרכז שמארח מופעי סטנדאפ רבים, לאחרונה התארחו במרכז קומיקאים מובילים כגון: אלי יצפאן, אסף מור יוסף, יעקב כהן, אבי נוסבאום, אסף יצחקי, יונתן ברק, ניקי גולדשטיין, שחר חסון ועוד רבים אחרים. כתובת: הבנים 3, אשדוד.

אודיטוריום נעים לתרבות- האודיטוריום ממוקם בבית הספר מקיף ד', הוא מכיל כ-400 מקומות ישיבה ומשמש את בית הספר במגוון פעילויות פנאי ותרבות. כמו כן, באודיטוריום מתקיימות הצגות תיאטרון, הופעות של זמרים מובילים והצגות ילדים. כתובת: ביאליק 10, אשדוד.

פארק לכיש- הפארק ממוקם למרגלות טיילת יפיפייה וגדולה המשקיפה על נחל לכיש, ונמצא ביציאה הדרומית של אשדוד. בפארק מתקיימים מופעי מוזיקה ומופעי מחול ייחודיים. כמו כן, הפארק מכיל מתחם פיינטבול, עמדת צפרות ופינת חי חינמית המכילה מגוון רחב של בעלי חיים- כמו למשל עופות מיוחדים, איילים, זברות, יעלים, אנטילופות ועוד.

חוף הקשתות- בכל קיץ מתקיימים בחוף מגוון מסיבות, הופעות של זמרים,  ומופעים לילדים. כמו כן, הרבה הופעות מתקיימות בפאבים ובמסעדות הסמוכים לחוף.

שלומפר בר- שלומפר הוא בר מאוד פופולרי המארח הופעות מוזיקליות רבות, מסיבות וערבי קונספט. כמו כן, בבר יש תפריט קליל וטעים הכולל שניצלים, המבורגרים אדממה ואנטריקוט, התפריט משתלב עם האווירה השמחה והקלילה של המקום באופן מושלם. בשלומפר התארחו אמנים רבים כמו: מלכה באיה, התקווה 6 ויציאת חירום, קורין אלאל, צביקה פיק ועוד. כתובת: הבנאים 5, אשדוד.

סאבו בר- בר קוקטיילים המארח הופעות בסגנון ג'אז, רוק, למבדה וים תיכוני. כמו כן, מתארחים בו הופעות סטנדאפיסט רבות. הסאבו הוא מקום ייחודי, המעניק במה לאומנים מסגנונות מגוונים ומעניינים. כתובת: הטיילת 5 (שדרות מרטין בובר), אשדוד.

באשדוד קיימים מקומות בילוי רבים, בהם מתקיימות הופעות רבות כגון: הופעות של זמרים ולהקות, הצגות תיאטרון למבוגרים ולילדים, הצגות מחול, קונצרטים, פסטיבלים ועוד. אנו מציעים לכם להתעדכן באתר שלנו לגבי הופעות חדשות ושינויים של הופעות קיימות. אתר מבלים מרכז עבורכם את כל הופעות הבידור והתרבות בישראל, אם אתם מחפשים רעיונות להצגת תיאטרון, מופעי סטנד אפ היום או לבילוי עם הילדים הגעתם למקום הנכון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך