ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "החל ממחר מערכת החינוך תשוב לפעילות בשטחים פתוחים"

בעקבות היותה של אשדוד עיר כתומה וחלקים ממנה אף אדומים, החל ממחר תחזור מערכת החינוך לפעילות בחצרות ובשטחים פתוחים היות ומזג האויר יהיה נוח בימים הקרובים
גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פותח את השנה עם הנכד אביתר דוד זנאת. (צילום: שמואל דוד)

בהודעה שהוציא ראש העיר נכתב:
"תושבי אשדוד,
לאור מתווה החזרה ללימודים של משרד החינוך – בערים אדומות וכתומות הלמידה תתקיים בשטחים פתוחים.
אשדוד, ע"פ הרמזור כרגע הינה עיר כתומה עם ציון של 7.5 בדירוג הרמזור, וכל רובעי העיר ללא יוצא מן הכלל-כתומים או אדומים. המשמעות היא שמחר הלימודים יהיו בשטחים פתוחים בדומה ל-92 אחוז מהרשויות בישראל שגם הן לא חוזרות באופן מלא לשגרת הלימודים.

לפיכך, על פי מתווה משרד הבריאות, ניתן לקיים לימודים באשדוד, רק מחוץ למבנים, ובקבוצות של עד 9 תלמידים.

לאור מזג האוויר הנוח הצפוי בימים הקרובים, ועפ"י מיפוי הצרכים בכל מערכת החינוך בעיר, יתקיימו בימים חמישי, שישי וראשון, מפגשי למידה והפגה חברתית, בחצרות של מוסדות החינוך, במתכונת הבאה:
✳️ גני ילדים:
יפעלו בקבוצות של עד 9 תלמידים למשך 3-4 שעות ביום בחצרות הגנים.
✳️ כיתות א'- יב':
קבוצות של 9 תלמידים למשך 4 שעות בחצרות בתי הספר, וככל שיידרש תתקיים הפעילות גם בגינות הצמודות לגדרות בתי הספר, תוך הקפדה על כללי הביטחון והבטיחות.
במשך היום והערב, תועבר הודעה להורים, על-ידי כל מורה או גננת, מכל גני הילדים ובתי הספר בעיר, בנוגע לחלוקת הימים ושעות הפעילות, והרכב הקבוצות בכל כיתת גן או בי״ס. וביום ראשון, נעדכן אתכם על המשך הפעילות החל מיום שני.

אנו מודעים לעובדה שאין בזה פתרון מלא, וכמובן מיצרים על כך. אך בשל שיעורי התחלואה הגבוהים בכל הרובעים בעיר, כמו במרבית הישובים במדינת ישראל, חלים עלינו המגבלות האלה, עפ״י החלטת הממשלה, ועלינו להקפיד לפעול לפיהם, כדי למנוע התפשטות נוספת של נגיף הקורונה, וכדי לשמור על בריאות וחיי הילדים באשדוד.

אני שב ומפציר בכם להתחסן, כי החיסון מציל חיים, וזו הדרך היחידה לנצח את הקורונה ולהחזיר את אשדוד לירוקה, ולשגרת חיים ולימודים מלאה.

בריאות והצלחה לילדי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך