אחרי 6 עונות! שי דורון תשחק נגד מכבי בן בנות אשדוד

זה יקרה במסגרת המחזור ה-12 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, בחמישי, כשמכבי בן בנות אשדוד תפגוש אליצור חולון (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס), אליה עברה דורון.
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

צריך להתרגל לזה, אבל שי דורון תשחק נגד…מכבי בן בנות אשדוד

לאחר 6 עונות בהן היא שיחקה באשדוד, תפגוש שי דורון את הקבוצה שאולי היא הכי מזוהה איתה בארץ, מכבי בן בנות אשדוד, למשחק צמרת במסגרת המחזור ה-12 בליגת אתנה בכדורסל נשים. דורון שחתמה באליצור חולון תגיע עם הקבוצה שלה (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס), למשחק חוץ. הפעם היא תשב בצד "הלא נכון" באולם הקרייה.

אחרי 4 ניצחונות ליגה רצופים של מכבי בן בנות אשדוד ומאזן ניצחונות מושלם במשחקי הבית, תארח הקבוצה של המאמן גלעד כץ את אליצור לייקה חולון, המגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים. עד כה, השיגה חולון שני ניצחונות חוץ העונה (על הפועל פ"ת, אחרי הארכה, ועל הפועל ראשל"צ). המפגש מול אשדוד מסקרן במיוחד לאור העובדה שחולון ניצחה בסיבוב הראשון 83:72…ובעיקר בגלל שי דורון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך