"השחקנים כותבים את ההיסטוריה של עצמם". חשש לקרע בשריר הירך לאזולאי.

רן בן שמעון מאמן מ.ס אשדוד, לאחר הניצחון הגדול 0:3 על הפועל באר שבע, בחוץ. בן שמעון על עתידו: "אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם ואוהב אותם, הם נתנו לי את השקט לעבוד". אזולאי שיחק 12 דקות כמחליף, בישל שער ויצא.
(צילום: טל אקוקה)

בזמן שבהפועל באר שבע מפנטזים על רן בן שמעון על הקווים שלהם, בעונה הבאה, הוא בינתיים רשם עם הקבוצה שלו, מ.ס אשדוד ניצחון גדול, בחוץ על באר שבע 0:3.

בן שמעון התייחס לכך בסיום: "אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם ואוהב אותם, נתנו לי את השקט לעבוד במועדון כזה. זה ג'קי ואחיו נוני, מגיע להם שאני אדבר על מישהו אחר? המועדון הזה יקר ללב של כולם. אני מחויך כי אני נהנה מהטיפוס עצמו ולאו דווקא מההגעה אל קצה ההר.  לא השגנו את היעד בהגעה לפלייאוף העליון, אנחנו ממשיכים הלאה אל האתגר הבא".

גורדנה כובש את הפנדל.

על המשחק אמר: "לפעמים נדמה לי שאני מצפה מהחבר'ה שלי לכל כך הרבה, אבל הם כותבים את ההיסטוריה של עצמם. הם מגיעים מוכנים מחדש בכל משחק ולא נותנים לאף אחד לקבוע להם כלום. זה היה משחק עם קצת פחות אנרגיה. זה שידענו לנצח ככה, זה מראה כמה הלבבות של השחקנים גדולים".

מי שנאלץ לנטוש את המשחק הוא שלומי אזולאי. אזולאי נכנס כמחליף במחצית, בישל גול לדין דוד, נפצע ויצא אחרי 12 דקות. החשש הוא שהוא סובל מקרע בשריר הירך. בקבוצה מקווים שלא זו תהיה האבחנה. בימים הקרובים יגלו את חומרת הפציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך