פעמיים בשבוע. אחרי חיפה בשבת, אשדוד הביסה את באר שבע.

לאחר שגברה על מכבי חיפה בשבת, הוסיפה קבוצת מ.ס אשדוד ניצחון גדול על עוד קבוצת צמרת כעבור 3 ימים, 0:3 על באר שבע. ניצחון ראשון בחוץ לאשדוד לאחר 17 שנה על באר שבע. אשדוד קבוצת צמרת לכל דבר.
צילום: טל אקוקה.

וזה ההבדל מהעונה שעברה ב-90 דקות. מ.ס אשדוד של השנה שעברה אם הייתה עוברת את מכבי חיפה, שכפי שעשתה השנה במחזור הקודם, לא ידעה, או האמינה שהיא יכולה לצרף ניצחון נוסף, בוודאי בבאר שבע. אבל לא השנה. אשדוד לאחר הניצחון על חיפה בשבת יצאה אשדוד לטרנר וחזרה משם עם ניצחון גדול של 0:3. שני ניצחונות בשבוע ועוד מול שתי קבוצות צמרת. אשדוד היא קבוצת צמרת העונה. נקודה. על הדרך אגב זה היה הניצחון הראשון בבאר שבע לאחר 17 שנה!

עוד לא ישבנו וכבר היה 0:1 לאשדוד. אוהד לויטה, שוער באר שבע, (דקה 3) בטעות נוראית, איבד את הכדור ברחבה שלו כשיכול היה להרחיקו כי היה לבד, שגיב יחזקאל חטף לו, הוכשל על ידי לויטה וגורדנה עשה מהפנדל שער. מאוד מהיר. פנדל ראשון העונה לאשדוד.

באר שבע החזיקה בכדור ואשדוד יצאה למתפרצות. המאמן רן בן שמעון הגיב והכניס בדקה ה-32 את דין דוד במקום בן הרוש, וויתר על 3 הבלמים שלו, לטובת ההתקפה.  באר שבע ניצלה את זה לשתי החמצות  של אגודלו (36) מקרוב, שלא ניגש נכון לכדור שיכול היה להפוך לשיוויון ולעוד הזדמנות מצוינת (45) ובעט גבוה מידי מקרוב. זה נגמר במחצית מאוזנת ויתרון בן שער לאשדוד.

צבטקוביץ' עולה גבוה לנגוח ליד שער באר-שבע.

באר שבע פתחה בבליץ.ה כדור הלך לקורת אשדוד עם נגיעה של ג'ראפי כבר אחרי 3 דקות. היה ברור שהיא עולה להשוות. באר שבע אמרנו? אשדוד התכוונו.  2 דקות אח"כ אשדוד עלתה ל-0:2. שלומי אזולאי שרק נכנס מסר בנגיעה למחליף האחר, דין דוד והאחרון בחכמה רבה מתוך הרחבה, כבש את השני של אשדוד.

אשדוד הפסידה את אזולאי 12 דקות לאחר שנכנס ובישל, כשנפצע בשריר הירך האחורי. בריהון נכנס במקומו. באר שבע ניצלה את מרכז המגרש בכדי לצאת להתקפה שבה (61) מלי בעט מ-10 מטרים וג'ראפי פשוט מנע שער מצמק. באר שבע ניסתה לאותת שהיא במשחק.

וזה שוב חזר על עצמו. באר שבע חשבה שהיא חוזרת וחטפה את השלישי. יעקב בריהון (75) מצא את באגיוקו שמקרוב הפך את הניצחון לתבוסה – 0:3. אשדוד לא הייתה צריכה חותמת שהיא קבוצת צמרת, אבל אחרי באר שבע, היא קבוצת הצמרת הגבוהה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, בן הרוש (דוד, 32), אוואני, צבטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (גיל כהן, 75), גורדנה (באיו, 75), אבו עקל, כנעאן (אזולאי 46, בריהון, 58), יחזקאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך