שחקנים ואנשי צוות שהתחסנו בליגת העל, לא יחויבו בבידוד

משרד הבריאות אישר היום את בקשתו של יו"ר המנהלת לשחרר שחקנים וחברי צוות שהתחסנו מהבידוד הביתי. גם כל מי שמחזיק בתעודת מחלים מנגיף הקורונה, משוחרר.

בשורה חשובה ממנהלת הליגות בכדורגל. שחקני ליגת העל ואנשי הצוות אשר חוסנו בחיסון השני נגד קורונה, או ההחלימו  מהנגיף, לא יצטרכו בבידוד. את ההודעה העביר היום, שני, אורן כלפון, יו"ר מנהלת הליגות המקצועניות, לקבוצות.

אני שמח להודיעכם כי לאחר שפעלנו מול משרד הבריאות, הגענו להסכמות במתווה הבידוד הביתי של קבוצות הליגות המקצועניות, שיכנסו לפועל באופן מיידי בהתאם לפירוט שלהלן:

 כל מי שמחוסן – קרי קיבל שני חיסונים,חלף שבוע מיום ביצוע החיסון השני וקיבל את אישור משרד הבריאות להיותו מחוסן, משוחרר מכללי הבידוד הביתי המיוחדים לקבוצות הליגות המקצועניות.

כל מי שמחזיק בתעודת מחלים מנגיף הקורונה, משוחרר מכללי הבידוד הביתי המיוחדים לקבוצות הליגות המקצועניות.

יתר השחקנים ואנשי הצוות, מתבקשים להמשיך לקיים את כללי הבידוד הביתי כפי שנקבעו כחלק ממתווה הפעלת ליגות הכדורגל המקצועניות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך