מבצע החיסונים: ראש העיר במסר לבעלי עשרות המפעלים באשדוד

במכתב שהעביר למנהלי המפעלים ביקש ד"ר לסרי לדאוג לחיסון העובדים, על מנת למנוע התפרצות המוטציות בעיר

ראש העיר אשדוד בפנייה למנהלי המפעלים הגדולים באשדוד (26 מפעלים).

הנדון: מבצע חיסונים. ימים אלה הינם ימי שיא בתחלואת קורונה, במדינת ישראל וגם באשדוד . מספר החולים עולה בהתמדה ויחד איתם מספר החולים קשה והנפטרים. שליש מכל מקרי המוות מתחילת המגיפה, אירעו בחודש האחרון.

המוטציות מגבירות את התפשטות הנגיף ואת החולי בקרב צעירים. אנו רואים את הנתונים מידי יום והם קשים ומחייבים תגובה . זוהי לא גזרת גורל, מדינת ישראל מעמידה אפשרות להתחסן לכל אדם בן 16 ומעלה.

אני מפציר בכם בכל לשון של בקשה, אנא עודדו את עובדיכם ואת בני משפחותיהם להתחסן, כך נוכל להשיב את אשדוד להיות עיר ירוקה, מה שיאפשר פתיחת מסגרות לימוד, תעסוקה, תרבות ובילוי ומעל לכל נבטיח את בריאות העובדים בפרט והקהילה בכלל.

עיריית אשדוד, תעמיד לרשותכם כל סיוע נדרש לטובת המהלך לרבות תיאום חלונות זמן במתחמי החיסונים בהם יוכלו עובדיכם להתקבל באופן מרוכז ומתואם לקבלת החיסון.

לתיאום ניתן לפנות למנהלת מטה החיסונים בעירייה , גב' מירב שרת בטלפונים: 08-8545061 נייד – 052-9463492. ביחד ננצח בעז"ה את נגיף הקורונה ונחזור לשגרת החיים שכולנו חיכינו לה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך