חיכינו. חזרנו. הפסדנו. מכבי אשדוד הפסידה בבית למוליכה מאשקלון לאחר הסגר.

הליגה הלאומית חזרה לפעולה אחרי כחודש של סגר. במוקד עמד המשחק בין מכבי אשדוד לאליצור אשקלון שניצחה 89:72, ונותרה מושלמת בצמרת עם עשרה ניצחונות. אשדוד הופיעה ללא בילי מקשפרד שעלול להיעדר זמן רב.
צילומים: מדיה פלאש
כמה מכבי אשדוד חיכתה לצאת מהסגר ועוד יותר למשחק הזה מול אשקלון המוליכה ועוד בבית. ידעו שם שזו הדרך לצמק את הפער ולהתקרב למקום הראשון. אבל הציפייה לא השתלמה. מכבי אשדוד שהופיעה ללא בילי מקשפרד הפצוע, מול הסגל העמוק של אליצור איתו אשקלון, נכנעה בבית 89:72.
הקבוצה של חנן הירשוביץ עדיין ללא הפסד ורשמה ניצחון עשירי מעשרה משחקים. דונטה קלארק סיפק הופעת בכורה טובה עם 10 נקודות. כבר מהפתיחה החבורה של חנן הירשוביץ הובילה ועד לסיום המשחק לא שמטה את היתרון שלה בדרך לניצחון יקר על קבוצת צמרת.
אחרי פתיחה שקולה, דונטה קלארק הראה את היכולת הטובה שלו, אלונזו קולמן קלע שלשה והרבע נגמר ב-27:13. שתי הקבוצות לא מצאו את הטבעת בפתיחת הרבע השני עד שהביתיים קברו שלשה ועם מהלך של סל ועבירה הורידו ל-35:28 בלבד, 5 דקות למחצית. חנן הירשוביץ לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה עם 5 נקודות רצופות שהעניקו לה יתרון דו ספרתי. המארחת הצליחה לחזור עם יכולת טובה של ארתור רוזנפלד שקבע 43:38 בלבד.
 דולב דראפיץ' פתח נהדר את הרבע השלישי ועם שתי שלשות רצופות ונקודות של רביב פיטשון הלוח הראה 53:50 בלבד. דווקא כאן בן אלטיט ואלונזו קולמן קלעו מחוץ לקשת והלוח הראה 66:54 לאשקלונים לאחר שלושה רבעים. הרבע האחרון נפתח עם מטווח שלשות של האורחת שהגדילה את הפער. מנגד, מכבי אשדוד נתקעה בהתקפה וראתה את המשחק בורח לה. בסיום ניצחון גדול לאליצור איתו אשקלון שממשיכה להוביל את הטבלה.
הרבו למכבי אשדוד: דולב דראפיץ' וארתור רוזנפלד 13 נק' כ"א, דורנד סקוט 11 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך