"גאה להיות מאמן מ.ס אשדוד"

אלונה ברקת סימנה את מאמן אשדוד, רן בן שמעון לתפקיד המאמן הבא. לבן שמעון הסכם לעוד עונה אחת ובאשדוד ירצו שיישאר. בקבוצה חושבים גם על שחקנים שיישארו לעונה הבאה.
בן שמעון (צילום: טל אקוקה)

פחות מיממה לאחר הניצחון על מכבי חיפה, והשמועות לגבי המאמן רן בן שמעון תפסו תאוצה. כמו שזה נראה הרי שאלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, סימנה את בן שמעון לעונה הבאה לתפקיד המאמן.

לבן שמעון יש הסכם לעוד עונה באשדוד. כמו שזה נראה באשדוד אין כוונה לשחרר את בן שמעון מההסכם הזה. מנגד אסור לשכוח כשבפעם האחרונה שהייתה הצעה לבן שמעון, לאמן את נבחרת קפריסין, הוא שוחרר. הפעם נראה כי התנאים והמצב שונים.

המאמן עצמו התייחס לעניין בסיום המשחק מול מכבי חיפה ואמר כי הוא כל כולו באשדוד. ל'אשדוד אונליין' אמר בן שמעון: "אני גאה להיות מאמן מ.ס אשדוד". שלומי אזולאי הקשר, אמר בתכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה: "אנחנו השחקנים מאוד רוצים שיישאר איתנו".

באשדוד סימנו לעונה הבאה מספר שחקנים איתם ירצו להאריך את החוזים, המדובר באזולאי, שגיב יחזקאל ורועי גורדנה, גם צמד הבלמים של הקבוצה טימותי אואוני וננאד צבטקוביץ' המצטיין, מתוכננים להישאר. ברור שלצבטקוביץ' יהיו הצעות בשל יכולתו, אבל בקבוצה לא יוותרו עליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך