בנה של אם חד מאשדוד מתגייס לצה"ל ואין לו דבר לקראת הגיוס

ג' אם חד לשני הורית לשני ילדים מאזור ט' מגייסת את בנה. בגלל משבר הקורונה היא נותרה ללא עבודה. ילדה הנוסף זקוק למסגרת מיוחדת, כך שהיא בכלל לא עובדת. לבן הגדול שמתגייס אין כרגע מה לקחת אתו ליום הגיוס. למעוניינים לעזור - אירנה 0526422790
אילוסטרציה.

חודש מרץ קרב ובא ו-ג' אם חד הורית מאשדוד, אינה יודעת מה לעשות. היא לא מוצאת מנוח לנפשה ולדאגותיה הרבות גם כך, שעתה הצטרפה אליהן עוד בעיה גדולה מבחינתה. בחודש מרץ מתגייס בנה הגדול של ג' לצה"ל וכרגע אין לה מה לתת לו ליום הגיוס. פשוט כלום. היא אובדת עצות וזקוקה לעזרתכם.

ג' היא אם חד הורית מאזור ט' באשדוד. יש לה שני ילדים. הגדול שמתגייס כאמור בחודש הקרוב וילד קטן יותר, קטין, שלומד במסגרת החינוך המיוחד. אלא שעתה בגלל הסגר והקורונה מצבה הוחמר. היא לא יכולה לעבוד כי הוצאה לחל"ת ובנוסף אין לה מסגרת לילד הקטן, שכן אין פעילות שוטפת בכל גני החינוך המיוחד בגלל הסגר. היא רוצה מאוד לעבוד כפי שעשתה לפני משבר הקורונה, אבל היא כמו מאות אלפים אחרים, קורסת.  גם קצבה היא לא מקבלת מאחר ועבדה למחייתה והכל הסתדר לפני הקורונה. עתה היא נותרה ללא עבודה וללא קצבה. כך יוצא שאת המינימום אין לה גם לחיי היום יום והיא מתקיימת בקושי בעזרת אחרים שעוזרים, ובעבודות שהיא מידי פעם עובדת. כאמור אם זה היה תלוי בה היא הייתה עובדת, כי תמיד עבדה.

אם זה לא מספיק, הרי שעתה לתוך כל זה היא צריכה לדאוג לבנה שמתגייס כאמור בעוד כחודש. בנה של ג' זקוק כמו כל חייל או חיילת שמתגייסים לדברים רבים לקראת הגיוס. החל מבגדים, תיק ועד אחרון הפרטים שיעזרו לו בצבא. היא כמובן לא יכולה להרשות לעצמה דבר או חצי דבר, ובצר לה פנתה לעזרה, כי ברור לה שבלי זה לא תוכל לדאוג לבנה.

מי שעוזרת למשפחה היא אירנה, אשר עוזרת לעוד משפחות אחרות בעיר. אירנה כתבה פוסט בה סיפרה את סיפורה של ג' ואת מצבה הקשה. אירנה עוזרת לאם ובעיקר לבן שמתגייס, בכדי להשיג עבורו לפחות עם חלק מהדברים שהוא זקוק להם. האם עצמה מתביישת לבקש עזרה ולכן כל עזרה היא דרך אירנה.

אירנה מתארת את המצב: "היא במצב לא טוב. נשארה בלי עבודה. היא גם צריכה לדאוג לילד שלה הקטן, ועכשיו בכלל היא צריכה לראות מה לעשות עם הגיוס של הבן הגדול. המצב באמת קשה וכל עזרה תתקבל בברכה. מי שיכול שיעזור. זה חשוב. התקופה הזו קשה להרבה אנשים. אין לדעת מתי אחרים יצטרכו עזרה דומה. לכם חשוב לעזור".

למעוניינים לעזור – אירנה עוזרת – 0526422790

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך