מלגזה חשמלית בשירות העירייה

צי הרכב החשמלי של עיריית אשדוד ממשיך להתרחב והשבוע נמסרה מלגזה חשמלית לקצין הבטיחות בתעבורה של עיריית אשדוד. המלגזה החשמלית מתוצרת HELI, היא ראשונה מסוגה בארץ שמסופקת לרשות מקומית, והיא תשמש את המפעל השיקומי במינהל שירותים חברתיים. אשדוד ממשיכה לקדם את חזון ראש העיר לענייני סביבה. 

אמנון לוי, מנהל המחלקה לבטיחות בתעבורה המופקד גם על רכישה ואחזקת צי הרכבים של העירייה, ממשיך לקדם את חזון ראש העיר ואת החלפת כלי הרכב התפעוליים לרכבים חשמליים. לאחר שלצי הרכב של העירייה הצטרפו 5 כלי רכב חשמליים ו-4 קטנועים חשמליים, הגיע הזמן של כלי נוסף – מלגזה חשמלית!

השבוע הצטרפה מלגזה חשמלית מסוג HELI שנמסרה לשימושו של המפעל השיקומי באגף הרווחה. "אנחנו ממשיכים בקמפיין להחלפת צי הרכב התפעולי לרכבים חשמליים והיום, לראשונה, נמסרה גם מלגזה חשמלית לשימוש העירייה" אומר מר לוי ומציין כי אשדוד היא העיר הראשונה שמציגה מלגזה חשמלית בצי הרכב שלה.

כזכור, באוגוסט 2020, הושק הרכב החשמלי הראשון ובתחילת דצמבר הצטרפו עוד כלים כך שצי הרכב כיום מונה כבר עשרה כלים – 5 מכוניות, 4 אופנועים ומלגזה אחת. "עיר חכמה כוללת תחבורה חכמה שמשמעותה שימוש בכלי רכב לא מזהמים", אומר מר לוי ומציין כי "אנחנו מהווים דוגמא בכך שאנחנו עוברים אט אט לרכב המופעל באמצעות אנרגיות לא מזהמות".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המדווח על כל ביצוע במסגרת יישום המדיניות שהוא קבע, מברך על כל התקדמות במימוש החזון שיהפוך את אשדוד לעיר ידידותית לסביבה. "החלפת הרכבים היא חלק מתכנית רחבה כלל עירונית, ובתחום התחבורתי אנו מוסרים בכל פעם כלי נוסף ליחידה תפעולית אחרת – פיקוח, אכיפה, מוקד, שיקום.., על מנת לצבור את הניסיון למעבר תפעולי מלא" אומרים בעירייה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך