בן שמעון: "מ.ס אשדוד הופכת לקבוצה ששולטת". שחקן גנאי הוחתם

הקבוצה החתימה את מוגיס זקאריה בן ה-20, מנבחרת גאנה הצעירה. בן שמעון לאחר הניצחון על מכבי חיפה: "בשביל לזכות באליפות צריך בגרות מנטאלית שאנחנו עובדים עליו".
בן שמעון.

שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד לאחר הניצחון על מוליכת הטבלה, מכבי חיפה – 0:1. אחד השחקנים אמר: "הראנו שאנחנו יכולים לעמוד מול כל קבוצה העונה".

מוגיס זקאריה.

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "יש משחקים שהם לא רק משחקי כדורגל, שצריך לעשות דברים אחרים כדי לנצח. יש שחקנים שנמצאים בתהליך שמתקדם בצורה מדהימה. מ.ס. אשדוד הופכת לקבוצה ששולטת, שרוצה לייצר לחץ. אני נהנה במהלך השבוע עם השחקנים, אני כל כך גאה בחבר'ה האלה. אנחנו אחת הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הטוב ביותר. אין פה עצירות. השנה הזו אשדוד לא מועמדת לאליפות, חסרים לה עוד כמה דברים. בשביל לזכות באליפות צריך בגרות מנטאלית שאנחנו עובדים עליו"

הקבוצה החתימה שחקן זר נסף. המדובר במוגיס זקאריה בן ה-20, מנבחרת גאנה הצעירה. אשדוד לא מתכוונת להתחזק ביותר משחקן או שניים, מאחר ויש שביעות רצון גדולה מהסגל הקיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך