נעצרו בי"א. גם מכבי חיפה השאירה את הנקודות באשדוד.

לאחר שמכבי ת"א השאירה את הנקודות באשדוד, היה זה תורה של המוליכה מכבי חיפה לצאת גם היא עם 0 נקודות. יעקב בריהון בשער בדקה ה-79, קבע ניצחון מוצדק למ.ס אשדוד 0:1.
בריהון חוגג את שער הניצחון. (צילום: טל אקוקה)

עצה לקבוצה שרוצה אליפות, העונה" לא כדאי" אולי "להגיע לאיצטדיון הי"א. מ.ס אשדוד עשתה זאת שוב. לאחר שמכבי ת"א נוצחה כאן 2:3 והשאירה את הנקודות באשדוד, היה זה תורה במוצ"ש של מכבי חיפה, מוליכת הטבלה. חיפה נוצחה 1:0 וגם היא יצאה באפס נקודות. הליגה נפתחה והפער בצמרת בין חיפה לת"א עומד עכשיו לאחר הביקור באשדוד על 2 נקודות בלבד, כשגם אשדוד במקום השלישי חזק בתומנת הצמרת

לא מדובר במשחק שבו אשדוד הצליחה "לגנוב" נקודות מהמוליכה. ההפך הוא הנכון. אשדוד היא זו ששלטה וניצחה בצדק עם שער בדקה ה-79 של יעקב בריהון. זה היה משחק של המוליכה מול קבוצת הצמרת מאשדוד, שירדה עם כל הנקודות וכל המחמאות.

דין דוד בדרך לשער חיפה.(צילום: טוטו פוטו).

לאחר מחצי שיווניות, כשששתי הקבוצות לא מאפשרות להגיע ליד השער, אבל לא עוצרות כמעט לרגע לרוץ ולחפש עוד הזדמנות, עלתה אשדוד טובה יותר למחצית השנייה.

מוחמד כנעאן (49) בעט כדור שלא היה רחוק מהרשת. 6 דקות אח"כ ג'וש כהן מנע שער מנגיחה של דין דוד. ג'ראפי מנגד הציל בדקה ה-63 פעמיים בהתקפה הדי בודדה של חיפה ליד השער שלו, אבל בדקה ה-79 אשדוד השיגה את מה שהייתה ראויה. זה היה בעזרת חילוף בינגו של רן בן שמעון, שער של שני המחליפים שלו. שגיב יחזקאל השתחרר ברחבה שלח רוחב ויעקב בריהון כבש. 0:1 מוצדק.

חיפה לחצה מאותו הרגע ואשדוד ויתרה על משחק מסודר והסתפקה במתפרצות. גיל כהן עוד הדביק בתוספת הזמן  כדור למשקוף חיפה, בדרך לניצחון הגדול על עוד קבוצת צמרת.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (גיל כהן, 81), גורדנה, אזולאי (בן הרוש, 81), כנעאן (יחזקאל, 75), דוד (באגיוקו, 65), באיו (בריהן, 75).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך