דניאל פרג' בן ה-22 מאשדוד הוא ההרוג בתאונת הדרכים

בשישי בצהרים נפגע פרג' בתאונה בשדרות בני ברית על ידי משאית. הוא נפצע מפצעיו. איציק איטח מחבריו הקרובים: "יום שחור לא מאמין שאתה כבר לא איתנו אח שלי היקר והאהוב נשמתך בגן עדן. יקח לי עוד הרבה זמן לעכל את החיסרון שלך. הדמעות לא מפסיקות".
דניאל פרג' ז"ל.

בשישי דווח על תאונת דרכים קטלנית בשדרות בני ברית, בה נפגע רוכב אופנוע בן 26 ממשאית. זמן קצר לאחר מכן פורסם כי נפטר מפצעיו. רוכב האופנוע הוא דניאל פרג' ז"ל בן ה-22, אבל כבד ירד על רבים מהעיר שהכירו אותו

אחד מחבריו הקרובים היה איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר. איטח כתב: "יום שחור לא מאמין שאתה כבר לא איתנו אח שלי היקר והאהוב נשמתך בגן עדן יקח לי עוד הרבה זמן לעכל את החיסרון שלך הדמעות לא מפסיקות".

צילום: איחוד הצלה.
חברה אחרת, פלוריט סמדג'ה  כתבה: "דניאל אהוב לא מאמינה שאני רושמת פוסט כזה עליך. הלב שלי כואב עד עמקי נשמתי היית הבן אדם הכי טוב בעולם הזה. לרגע לא זוכרת אותך לא מחייך מגיל 0 אנחנו גדלנו יחד. בגן ביסודי בתיכון כל הזמן דאגת לי ושמרת עליי. דניאל יקר שלנו. כולם בוכים עליך. שתהי נשמתך צרורה בגן עדן. תשמור על כולם מלמעלה מלאך!".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך