רן כרמי בוזגלו: "לו נערכו פריימריז הייתי נבחר לרשימת הליכוד לכנסת"

כרמי בוזגלו, פעיל הימין הידוע, לא שוריין ברשימת הליכוד לכנסת כפי שקיווה. כרמי בוזגלו תומך נתניהו מובהק, כתב: "אשקול להתמודד בפעם הבאה היות ואני מאמין שאני מייצג חלקים נרחבים בציבור".
התמיכה בנתניהו לא הועילה.
רן כרמי בוזגלו, פעיל הימין הידוע, לא הצליח להיכנס לרשימת הליכוד לכנסת. בוזגלו חשב שאולי ייכנס דרך שיריון של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו תמך בגלוי, ואפילו הוחתמה עצומה שקראה לנתניהו להכניסו לרשימה, אבל זה לא קרה. ברשימת הליכוד שהוגשה בחמישי לועדת הבחירות הוא לא הופיע, למרות פעילותו הרבה ותמיכתו בראש הממשלה.
כרמי בוזגלו קיווה כי ייערכו פריימריז לקבוע את רשימת הליכוד לכנסת, אז הסיכויים שלו היו גוברים. הנושא היה בדיון בבית המשפט ולבסוף הוחלט שלא ייערכו פריימריז, והוא נשאר בחוץ.
 הוא כתב פוסט בעניין לחבריו ולתומכיו:

חברות וחברים יקרים, לצערי לא שולבתי ברשימת הליכוד לכנסת ה24. אני מניח שלו נערכו פריימריז הייתי נבחר. אשקול להתמודד בפעם הבאה היות ואני מאמין שאני מייצג חלקים נרחבים בציבור. אני מבקש להודות לכל אלה שתמכו בי. אמשיך לשרת את המדינה, את המולדת ואת החיילות והחיילים המופלאים שלנו בנחישות, בהתמדה ובעיקר ללא מורא. אני קורא לאלה שטרם התחסנו לעשות כן ובהקדם. בנוסף להקפיד על עטיית מסכות ושמירת מרחק. חשוב שנחזור לשיגרה הברוכה בהקדם האפשרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך